  • Date: Sun, 04 Mar 2012 22:34:58 +0100
    From: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: przeklinanie - szczególnie przy dzieciach

    W dniu 04.03.2012 22:19, Maciek pisze:
    > Tak jak morderstwo jest gorsze od kradzieży. No chyba, że mnie ukradną
    > samochód, a zabiją sąsiada :->

    A ty fałszujesz fakty.

    > Picie w miejscu publicznym jest zabronione,

    Ponownie fałszujesz fakty.

    > bycie pijanym w miejscu
    > publicznym również może wiązać się z sankcjami - w obu przypadkach
    > wielokrotnie widziałem reakcję policji. Czaisz różnicę?

    Z reguły są to różne "akcje" pod publiczkę lub wyrobienie statystyki.

    Jeśli tak ci zależy na dzieciach - dawaj przykład, zwróć uwagę. Ale na
    litość - nie odrywaj policji od poważnej pracy do zaspokojenia swoich
    świętoszkowatych narowów!

    Problemem nie jest to, co dzieci słyszą. Tylko to, czy masz kwalifikacje
    na rodzica - czyli czy mimo tego, co słyszą, potrafisz je wychować tak,
    by się właściwie odzywały i zachowywały.

    I tak szczerze - czy absolutnie nigdy nie zdarzyło ci się przy kimś
    "bluznąć", hmm? Czy faktyczni jesteś bez grzechu, że chcesz pierwszy
    rzucać kamieniem?

    PS: http://www.youtube.com/watch?v=eDvn-SUaifY ;->