  • Data: 2012-03-04 20:34:18
    Temat: Re: przeklinanie - szczególnie przy dzieciach
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 04.03.2012 21:27, ToMasz pisze:

    > nie da się. Tzn gadać to się da, ale efektów nie daje. Podobno ta osoba
    > miała już z tego tytułu problemy, ale nie wiemy jakie. Powiem szczerze:
    > zależy mi na tym aby moje dziecko nie słuchało takich wiązanek, z
    > pogranicza obrażania rodziców również.

    Wobec tego musisz amputować swojemu dziecku nerwy słuchowe. Albo zamknąć
    się w jakiejś hermetycznej enklawie. Inaczej będziesz musiał ścigać
    każdego kibica i gracza na pobliskim (a nawet szkolnym) boisku, każdego
    budowlańca na sąsiedniej budowie oraz.... każdego policjanta, który nie
    jest aktualnie służbowo nagrywany, wkurzonego zawracaniem mu głowy
    sprawami bez znaczenia.

    Zamiast trzymać dziecko pod kloszem, spróbuj po prostu spędzać z nim
    więcej czasu, wychowywać i np. nauczyć, że niektórych słów nie należy
    używać, a jak inni używają - ich problem. Za trudne?

    PS: polecam "South Park - bigger, longer & uncut"... Może trochę
    wyluzujesz zamiast robić za Sheilę Broflovski ;->