    From: "Jasko Bartnik" <j...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: przejazd rowerem przez jezdnie
    Date: Sun, 30 Jul 2006 22:25:51 +0200

    Dnia 30-07-2006 o 21:04:13 Mikołaj "Miki" Menke <m...@m...one.pl>
    napisał(a):

    > A dlaczego nie ma prawa być? Gdzie jest napisane, że nie wolno omijać
    > prawą stroną? Częściowo oczywiście masz rację, bo głupi jest ten, kto
    > omija pojazd stojący tuż przy krawężniku prawą stroną nie zachowując
    > zdrowego rozsądku. Ja często tak robię, ale nie wtedy gdy zupełnie nie
    > ma miejsca, a jeśli już to zwalniam do minimalnej prędkości i
    > praktycznie podpierając się nogą o krawężnik powolutku omijam pojazd.
    > Takie coś opłaca się tylko wtedy gdy nie da się ominąć lewą stroną.

    Jesli jest mozliwosc utworzenia nowego pasa ruchu mozna to zrobic z prawej
    i z lewej strony. Jesli srodkiem ulicy biegnie podwojna ciagla a po
    stronie jadacej w danym kierunku bez problemu mieszcza sie obok siebie
    trzy pojazdy osobowe to sa trzy pasy ruchu. Jesli miesci sie 15 rowerow to
    jest 15 pasow ruchu ... mam nadzieje, ze dobrze zrozumielem PoRD.