  • Data: 2006-08-02 08:21:46
    Temat: Re: przejazd rowerem przez jezdnie
    Od: "Mikołaj \"Miki\" Menke" <m...@m...one.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 2006-08-02 10:10 użytkownik Artur M. Piwko napisał :
    > In the darkest hour on Wed, 02 Aug 2006 00:22:24 +0200,
    > Hikikomori San <h...@g...pl> screamed:

    2900000317

    > Zachciało mu się postraszyć rowerzystę i wyszedł brak umiejętości
    > kierowania połączony z wyjątkowym debilizmem.

    Ostatnio też taki jeden szeroki, opalony kark chciał mnie postraszyć w
    swoim pieknym BMW. Wyprzedził mnie z ogromną prędkością prawie muskając
    mnie lusterkiem. Potem kretyn łapał wszystkie czerwone swiatła, tak, że
    go dojechałem na trzecich (hehehe). Chciałem podjechać i mu zwrócić
    uwagę, ale debil przejechał na czerwonym przeciskając się między dwoma
    kolumnami samochodów. I tacy kretyni jeżdżą po drogach.

    --
    http://www.miki.z.pl m...@...pl
    Gadu-gadu: 2128279 Mobile: +48607345846 IRC: `miki`