eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoprzedłużająca się naprawa gwarancyjnaRe: przedłużająca się naprawa gwarancyjna
  • Data: 2006-06-01 23:00:14
    Temat: Re: przedłużająca się naprawa gwarancyjna
    Od: "anakonda" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Użytkownik "CiepliX" <c...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:e5napg$ehp$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > Witam!
    >
    > Oddałem laptopa do serwisu. Na gwarancji. Najpierw niby go naprawiono,
    > ale 2 dnia z powrotem trafił do nich z tymi samymi objawami. Ogółem
    spędził
    > w serwisie łącznie ponad 14 dni (włączając dni wolne). I moje pytanie w
    > związku z tym - czy mam prawo ubiegać się o wymianę sprzętu w związku z
    > przedłużającą się naprawą lub żądać zwrotu pieniędzy? Sprzęt jest już
    > nieprodukowany wiec musieliby mi dać laptop z lepszymi parametrami - co w
    > sumie nie jest złym wyjsciem.
    >
    > Dzieki za podpowiedź,
    > Marcin
    >
    >
    kolejny naciągacz.

    abul


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1