-
1. Data: 2006-06-01 18:11:58
Temat: przedłużająca się naprawa gwarancyjna
Od: "CiepliX" <c...@g...pl>
Witam!
Oddałem laptopa do serwisu. Na gwarancji. Najpierw niby go naprawiono,
ale 2 dnia z powrotem trafił do nich z tymi samymi objawami. Ogółem spędził
w serwisie łącznie ponad 14 dni (włączając dni wolne). I moje pytanie w
związku z tym - czy mam prawo ubiegać się o wymianę sprzętu w związku z
przedłużającą się naprawą lub żądać zwrotu pieniędzy? Sprzęt jest już
nieprodukowany wiec musieliby mi dać laptop z lepszymi parametrami - co w
sumie nie jest złym wyjsciem.
Dzieki za podpowiedź,
Marcin
-
2. Data: 2006-06-01 18:37:51
Temat: Re: przedłużająca się naprawa gwarancyjna
Od: kam <#k...@w...pl#>
CiepliX napisał(a):
> Oddałem laptopa do serwisu. Na gwarancji. Najpierw niby go naprawiono,
> ale 2 dnia z powrotem trafił do nich z tymi samymi objawami. Ogółem spędził
> w serwisie łącznie ponad 14 dni (włączając dni wolne). I moje pytanie w
> związku z tym - czy mam prawo ubiegać się o wymianę sprzętu w związku z
> przedłużającą się naprawą lub żądać zwrotu pieniędzy?
a jakie są warunki gwarancji?
bo ogólnych przepisów nie ma
KG
-
3. Data: 2006-06-01 18:40:02
Temat: Re: przedłużająca się naprawa gwarancyjna
Od: "CiepliX" <c...@g...pl>
> a jakie są warunki gwarancji?
> bo ogólnych przepisów nie ma
>
> KG
Są tutaj:
www.hp.pl/support.html
JA się zastanawiam jednak czy nie moznaby podciągnąć tego pod niezgodność
towaru z umową i wymianą w ramach rękojmi...
Marcin
-
4. Data: 2006-06-01 18:47:12
Temat: Re: przedłużająca się naprawa gwarancyjna
Od: "K." <k...@o...pl>
> > a jakie są warunki gwarancji?
> JA się zastanawiam jednak czy nie moznaby podciągnąć tego pod niezgodność
> towaru z umową i wymianą w ramach rękojmi...
Ty się nie zastanawiaj tyle, tyle poczytaj sobie jakie są różnice między
gwarancją, niezgodnością z umową a rękojmią bo mieszasz wszystko. Zdecyduj się
z czego korzystałeś.
K.
--
Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl
-
5. Data: 2006-06-01 18:51:13
Temat: Re: przedłużająca się naprawa gwarancyjna
Od: "CiepliX" <c...@g...pl>
> www.hp.pl/support.html
Odnośnik niestety nie działa ...
http://www.promobile.pl/mod/2/m/contents/t/contentPa
ge/cPath/24_29/cnID/44/index.html
ten na szczęście owszem :)
Marcin
-
6. Data: 2006-06-01 18:52:26
Temat: Re: przedłużająca się naprawa gwarancyjna
Od: "CiepliX" <c...@g...pl>
> Ty się nie zastanawiaj tyle, tyle poczytaj sobie jakie są różnice między
> gwarancją, niezgodnością z umową a rękojmią bo mieszasz wszystko. Zdecyduj
> się
> z czego korzystałeś.
>
> K.
A nie mogę skorzystac najpierw z uprawnien gwarancyjnych a potem dojsc do
wniosku po kolejnej naprawie że towar jest niezgodny z umowa?
Marcin
-
7. Data: 2006-06-01 23:00:14
Temat: Re: przedłużająca się naprawa gwarancyjna
Od: "anakonda" <a...@o...pl>
Użytkownik "CiepliX" <c...@g...pl> napisał w wiadomości
news:e5napg$ehp$1@nemesis.news.tpi.pl...
> Witam!
>
> Oddałem laptopa do serwisu. Na gwarancji. Najpierw niby go naprawiono,
> ale 2 dnia z powrotem trafił do nich z tymi samymi objawami. Ogółem
spędził
> w serwisie łącznie ponad 14 dni (włączając dni wolne). I moje pytanie w
> związku z tym - czy mam prawo ubiegać się o wymianę sprzętu w związku z
> przedłużającą się naprawą lub żądać zwrotu pieniędzy? Sprzęt jest już
> nieprodukowany wiec musieliby mi dać laptop z lepszymi parametrami - co w
> sumie nie jest złym wyjsciem.
>
> Dzieki za podpowiedź,
> Marcin
>
>
kolejny naciągacz.
abul
-
8. Data: 2006-06-02 08:25:36
Temat: Re: przedłużająca się naprawa gwarancyjna
Od: "Flashi" <F...@e...pl>
Użytkownik "anakonda" <a...@o...pl> napisał w wiadomości
news:e5nrin$410$1@atlantis.news.tpi.pl...
> kolejny naciągacz.
czemu naciagacz ?
Jesli producent daje gwarancje na iles tam lat to w tym czasie gwarantuje ze
sprzet bedzie dzialal i bedzie za niego odpowiadal. Jesli jednak sprzet
okazuje sie wadliwy to zgodnie z gwarancja mam prawo myslec ze cos mi
przysluguje.
Mimo wszystko nie dostaje sie sprzetu free od firmy tylko daje sie jej na
tym czyms zarobic.
Jesli firma chce byc ok to powinna przewidywac takie sytuacje i albo skrocic
czas gwarancji ew. wypracowac inne zasady dzialania.
Zasadne byloby wlasnie zamienianie sprzetu na taki z porownywalnymi
parametrami ew. podobna cena (co w przypadku komputerow nie jest ani latwe
ani tansze)
-
9. Data: 2006-06-02 08:31:40
Temat: Re: przedłużająca się naprawa gwarancyjna
Od: "CiepliX" <c...@g...pl>
> kolejny naciągacz.
>
> abul
Kolejny idiota ... z Ciebie