eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoprzedłużająca się naprawa gwarancyjnaRe: przedłużająca się naprawa gwarancyjna
  • Data: 2006-06-02 08:25:36
    Temat: Re: przedłużająca się naprawa gwarancyjna
    Od: "Flashi" <F...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    Użytkownik "anakonda" <a...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:e5nrin$410$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > kolejny naciągacz.

    czemu naciagacz ?
    Jesli producent daje gwarancje na iles tam lat to w tym czasie gwarantuje ze
    sprzet bedzie dzialal i bedzie za niego odpowiadal. Jesli jednak sprzet
    okazuje sie wadliwy to zgodnie z gwarancja mam prawo myslec ze cos mi
    przysluguje.
    Mimo wszystko nie dostaje sie sprzetu free od firmy tylko daje sie jej na
    tym czyms zarobic.
    Jesli firma chce byc ok to powinna przewidywac takie sytuacje i albo skrocic
    czas gwarancji ew. wypracowac inne zasady dzialania.
    Zasadne byloby wlasnie zamienianie sprzetu na taki z porownywalnymi
    parametrami ew. podobna cena (co w przypadku komputerow nie jest ani latwe
    ani tansze)


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1