    From: Johnson <j...@n...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: przeciek testu gim.
    Date: Fri, 24 Apr 2009 16:41:39 +0200

    jacki pisze:

    > Też mam takie wrażenie, ale jeśli się pomylili i chodzi o tajemnicę
    > służbową, to jak to się ma do zarzutów dla woźnej? Jej taka tajemnica
    > raczej nie obowiązuje.

    Na przykład:
    Art. 266. § 1. Kto, wbrew przepisom ustawy lub przyjętemu na siebie
    zobowiązaniu, ujawnia lub wykorzystuje informację, z którą zapoznał się
    w związku z pełnioną funkcją, wykonywaną pracą, działalnością publiczną,
    społeczną, gospodarczą lub naukową,
    podlega grzywnie, karze ograniczenia wolności albo pozbawienia wolności
    do lat 2.

    A może jak woźna się sama "obsłużyła":

    Art. 267. §1. Kto bez uprawnienia uzyskuje dostęp do informacji dla
    niego nieprzeznaczonej, otwierając zamknięte pismo, podłączając się do
    sieci telekomunikacyjnej lub przełamując albo omijając elektroniczne,
    magnetyczne, informatyczne lub inne szczególne jej zabezpieczenie,

    --
    @2009 Johnson
    Audiatur et altera pars