  • Data: 2009-04-26 20:45:47
    Temat: Re: przeciek testu gim.
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:gso9qm$2ca$1@inews.gazeta.pl...
    > Daj mi człowieka a paragraf zawsze się znajdzie.
    > Jako potencjalną, która mogła rozpowszechnić to dalej.

    Załóżmy chwilowo, że ktoś w organach ścigania pójdzie na takie coś i o te
    numery IP wystąpi. Choć już lepiej uznać, że szukamy swiadków przeciwko
    udostępniajacemu. Tylko w jaki sposób te dane przeakzać komisji
    egzaminacyjnej, skoro moga być uzyte tylko do ścigania karnego zgodnie z
    ustawą? To jest pytanie, które mnie nurtuje. No i jak dowieść na podstawie
    IP komputera znajdującego się przykałdowo w moim domu, że moja córka
    zapoznała sie z tym testem. A moze to ja chciałem wiedzieć, co ją czeka?

    Moim zdaniem albo unieważnią cały egzamin, albo nikomu.