    From: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody,pl.soc.prawo
    Subject: Re: przebywanie na rondzie
    Date: Mon, 23 Jun 2014 22:06:11 +0200

    Użytkownik <T...@s...in.the.world> napisał w wiadomości
    news:Titus_Atomicus-83C8EB.04254723062014@node1.news
    .atman.pl...

    > Nie, ja chce tylko zdjecia robic.
    > :-(

    W mojej ocenie brak podstawy prawnej do zalegalizowania Twojego pobytu tam,
    chyba, że jesteś osobą "wykonującą czynności na drodze". Parkingowego, czy
    pracownika drogowego nikt nie ściga za chodzenie po drodze. Teoretycznie
    musialbyś złożyć wniosek o zajęcie pasa drogowego, projekt oznakowania
    (musi sporządzić uprawniona osoba) i w oparciu o to w odblaskowej kamizelce
    robić te zdjecia. nie znam osoby, która by coś takiego trenowała w
    praktyce.