  • Data: 2007-06-30 20:22:56
    Temat: Re: przebudowa balkonu w bloku spoldzielczym
    Od: Rafal Czekiel <c...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    MAc napisał(a):
    > Pytanie było proste - czy to ci przeszkadza? Czy tylko z bezinteresownej
    > sąsiedzkiej złośliwości. Podejrzewam, że przestawione drzwi ci słońca
    > nie zasłaniają.

    Jasne ze nie, bo to nawet nie moj sasiad. Mieszkam na zupelnie innej
    ulicy. Jednak nie jest to bezinteresowne. Zglaszaja sie do mnie
    mieszkancy bloku ktorego sprawa dotyczy, bojac sie czy czasem nie
    zostala naruszona konstrukcja budynku.

    > Właściciel mieszkania nie musi z tobą rozmawiać.

    Nie, nie musi i doskonale o tym wiem. On takze. Chcialem wyjasnic z nim
    watpliwosci jego sasiadow, ale skoro nie chcial...

    Wszyscy cię spławili,
    > bo nikt nie lubi bezinteresownych pieniaczy. Podejrzewam, że łatwiej by
    > było ci uzyskać pomoc, gdyby coś ci przeszkadzało. A tak...

    Jak na razie to tylko ty bezinteresownie bijesz piane...

    powiedz nam, skad w tobie tyle nienawisci? dowartosciowujesz sie czy co?