  • Data: 2007-06-30 17:23:58
    Temat: Re: przebudowa balkonu w bloku spoldzielczym
    Od: "Feromon" <f...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik " 666" <j...@w...eu> napisał w wiadomości
    news:f65llc$6jh$1@news.wp.pl...
    > Przeszkadza Ci?

    Ja się podłączę OT , bo mieszkam na 5 pietrze i nie mam balkonu,
    a sąsiad na czwartym nad swoim balkonem zbudował szpetny daszek
    z blachy falistej zasłaniający teren na którym parkuję samochód.
    Czy to mi przeszkadza??? Oczywiście, jak cholera!

    Czy na daszek nad balkonem potrzebował zgodę
    spółdzielni lub lokatora (czyli moją)

    Feromon