  • Data: 2007-05-22 20:28:31
    Temat: Re: prywatny" radar"
    Od: badzio <b...@n...epf.pl> szukaj wiadomości tego autora

    bArT napisał(a):
    > to po co nam policja, sądy itp. może sami wymierzajmy sprawiedliwość co?
    Jaka sprawiedliwosc?
    > Jakbym Cię zobaczył z taką "lewą" zabawką to nie skończyłoby się na
    > środkowym palcu.
    Ciekaw jestem na czym by sie skonczylo:/
    > walka w słusznej sprawie, ale metody straszne..
    Ludzie ktorzy stoja przy drodze i fotografuja uzywajac flasza postepuja
    strasznie?:/
    Do autora: jesli flesz nie bedzie dawal po oczach, nie bedzie uciazliwy
    - bedzie tak samo 'inwazyjny' jak okazjonalny przechodzien robiacy
    zdjecia czy blysk flesza prawdziwego radaru to nie widze co mialoby byc
    niezgodne z prawem.
    Co najwyzej musisz uwazac na niektorych niezrownowazonych pacjentow,
    ktorych to wyprowadzi z rownowagi i moga chciec zrobic Ci krzywde.
    --
    badzio