  • 1. Data: 2007-05-22 18:24:05
    Temat: prywatny" radar"
    Od: "grubianin" <g...@w...pl>

    witam

    mieszkam przy ulicy srednio-ruchliwej
    ograniczenie jest do 40 km-h
    ale sa tez tacyktorzy jada tu 70kmh
    czy moge sobie postawic taka atrape radaru, ktora bedzie sobie blyskac?
    wyzwalanie blysku bede sterowal sobie ja kabelkiem z wylacznikiem
    tak by kierowca zobaczyl ww blysk i owa atrape?

    pzdr

  • 2. Data: 2007-05-22 18:45:01
    Temat: Re: prywatny" radar"
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    grubianin wrote:

    > czy moge sobie postawic taka atrape radaru, ktora bedzie sobie blyskac?
    > wyzwalanie blysku bede sterowal sobie ja kabelkiem z wylacznikiem
    > tak by kierowca zobaczyl ww blysk i owa atrape?

    Jak będziesz błyskał kierowcom po oczach, to będziesz powodował
    zagrożenie w ruchu drogowym.

  • 3. Data: 2007-05-22 19:24:38
    Od: "Maciek W." <t...@o...-pl>

    grubianin pisze:
> [...]
    > wyzwalanie blysku bede sterowal sobie ja kabelkiem z wylacznikiem
    > tak by kierowca zobaczyl ww blysk i owa atrape?

    Zdjęcia można robić wszędzie, nie?

  • 4. Data: 2007-05-22 19:27:56
    Od: "Henry" <h...@w...pl>

> [...]
    > wyzwalanie blysku bede sterowal sobie ja kabelkiem z wylacznikiem
    > tak by kierowca zobaczyl ww blysk i owa atrape?

    Zdjęcia można chyba robić gdzie chcesz, ale uważaj, żeby błysk nie
    spowodował jakiegoś zagrożenia, albo żeby ktoś nie pozwał cię o to, że takie
    zagrożenie spowodował

  • 5. Data: 2007-05-22 19:38:33
    Od: Cyb <c...@n...poczta.nie.spamuj.onet.wypad.pl>

    On Tue, 22 May 2007 20:24:05 +0200, "grubianin" <g...@w...pl>
    wrote:

> [...]
    >wyzwalanie blysku bede sterowal sobie ja kabelkiem z wylacznikiem
    >tak by kierowca zobaczyl ww blysk i owa atrape?

    wczoraj sluchalem w antyradiu o gosciu, ktory sobie postawil taka
    atrape, podobno w miare sensownie wyglada i nawet jakas optyke ma
    (znaczy sie szklo wygladajace na obiektyw).

    podobno jest toto widoczne z daleka i powoduje, ze wszyscy odpowiednio
    wczesniej zwalniaja do przepisowej szybkosci - facet nawet dostal
    gratulacje od komentanta policji czy kogos takiego.

    tak wiec zamiast blyskania niech toto bedzie widoczne z daleka i
    wyglada jak radar - efekt murowany ;-)

    pozdarwiam,
    Cyb

  • 6. Data: 2007-05-22 19:48:06
    Od: "bArT" <b...@o...eu>

    "grubianin" <g...@w...pl> wrote ...
> [...]

    > wyzwalanie blysku bede sterowal sobie ja kabelkiem z wylacznikiem
    > tak by kierowca zobaczyl ww blysk i owa atrape?

    to po co nam policja, sądy itp. może sami wymierzajmy sprawiedliwość co?
    Jakbym Cię zobaczył z taką "lewą" zabawką to nie skończyłoby się na
    środkowym palcu.

    walka w słusznej sprawie, ale metody straszne..

    pozdr
    bArT

  • 7. Data: 2007-05-22 20:28:31
    Od: badzio <b...@n...epf.pl>

    bArT napisał(a):
    > to po co nam policja, sądy itp. może sami wymierzajmy sprawiedliwość co?
    Jaka sprawiedliwosc?
    > Jakbym Cię zobaczył z taką "lewą" zabawką to nie skończyłoby się na
    > środkowym palcu.
    Ciekaw jestem na czym by sie skonczylo:/
    > walka w słusznej sprawie, ale metody straszne..
    Ludzie ktorzy stoja przy drodze i fotografuja uzywajac flasza postepuja
    strasznie?:/
    Do autora: jesli flesz nie bedzie dawal po oczach, nie bedzie uciazliwy
    - bedzie tak samo 'inwazyjny' jak okazjonalny przechodzien robiacy
    zdjecia czy blysk flesza prawdziwego radaru to nie widze co mialoby byc
    niezgodne z prawem.
    Co najwyzej musisz uwazac na niektorych niezrownowazonych pacjentow,
    ktorych to wyprowadzi z rownowagi i moga chciec zrobic Ci krzywde.
    --
    badzio

  • 8. Data: 2007-05-22 21:50:29
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "grubianin" <g...@w...pl> napisał w wiadomości

    teoretycznie, jeśli tylko masz ochotę, to nie tylko atrapę, ale normalny
    fotoradar sobie możesz postawić. Potem każde zdjęcie wraz z pismem
    przewodnim wysyłasz do właściwej miejscowo Komendy. To jest dziwny kraj, bo
    Straż Miejska musi to mieć w ustawie, a zwykły obywatel nie.

  • 9. Data: 2007-05-23 04:10:23
    Od: kam <x#k...@w...pl#x>

    Robert Tomasik napisał(a):
> [...]
    > przewodnim wysyłasz do właściwej miejscowo Komendy. To jest dziwny kraj,
    > bo Straż Miejska musi to mieć w ustawie, a zwykły obywatel nie.

    Nikt nie zabrania SM używania fotoradarów, natomiast nikt nie dał jej
    prawa do kontroli ruchu drogowego i w tym jest problem.
    Między zwykłym obywatelem (wobec którego obowiązuje zasada, że to co nie
    jest zabronione, jest dozwolone), a administracją publiczną jest pewna
    różnica.

    KG

  • 10. Data: 2007-05-23 11:37:43
    Od: "GP" <g...@w...pl>

    Użytkownik "kam" <x#k...@w...pl#x> napisał w wiadomości

> [...]
    > Między zwykłym obywatelem (wobec którego obowiązuje zasada, że to co nie
    > jest zabronione, jest dozwolone), a administracją publiczną jest pewna
    Wczoraj w Teleekspresie pokazywali gościa, który miał taką atrapę przed
    swoją posesją... aż do czasu wyemitowania o nim materiału w TV. Zaraz po
    zjawił sie przedstawiciel policji i nakazał demontaż samowolki.
    Więc chyba nie bardzo można. Najlepiej spróbuj, a z pewnością się
    przekonasz:))
    Graszka