    From: PD <p...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: prowokacja TVN - dziecko 11 lat bez kurtki
    Date: Mon, 4 Dec 2023 13:54:36 +0100

    > Co ma czaka na głowie czy imiennik do składania zawiadomień do kamery
    > nasobnej?

    Do składania nic, nie pisałem że cokolwiek ma. Natomiast dużo ma do tego
    co z tym zgłoszeniem będzie dalej, co opisałeś zaczynając od "W praktyce
    zadziała to tak". Skoro nie respektujecie przepisów , które was
    bezpośrednio dotyczą, trudno się spodziewać że będziecie respektować
    inne, w szczególności te dotyczące przyjmowania i procesowania
    zgłoszenia. To jest praktyka - a nie to co opisałeś.

    PD