  • Data: 2023-12-04 20:45:15
    Temat: Re: prowokacja TVN - dziecko 11 lat bez kurtki
    Od: Monika Głowacka <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Jak czytam te kolumnie, to po prostu nie wierzę. U nas, jak osoba
    > przyjdzie do innej jednostki, niż powinna, to pierwsze pytanie jest, czy
    > czasem tam ktoś jej nie odesłał, bo się to tępi. Ni9e wiem, jak jest
    > gdzie indziej. Czasem się o tym na spotkaniach gwarzy i nikt nie
    > przyznaje się do odsyłania ludzi  ale może się nie chwalą. Shrek chciał
    > strasznie błysnąć, jak to go zlali i wyszło mu "tak sobie".

    W dużych miastach często bywa tak, że w jednostce jest jeden lub dwóch
    funkcjonariuszy, którzy przyjmują zawiadomienia. Gdy wejdzie się na
    komendę czy posterunek to często siedzi kilka osób i czeka. Podchodzi
    się do lady czy do okienka i mówi w skrócie o co chodzi, często
    umundurowany, mówi, że to trzeba poczekać. Jedno przyjmowanie
    zawiadomienia trwa różnie, zależy od sprawy: 20-60 minut, to przy 6
    osobach czekających , dwóch przyjmujących może to trwać nawet 3 godziny.
    Oczywiście, po wstępnym wysłuchaniu, dyżurny proponuje, że można w domu
    pismo napisać i wtedy nie czeka się, za kilka dni się przychodzi aby to
    co się napisało przepisać na oficjalny druk.