    From: "aip~koyot" <k...@n...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: proszę poradzcie
    Date: Thu, 16 Oct 2003 21:11:49 +0100

    Użytkownik "Marcin Olender" <d...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Jeżeli , drogi kolego, już się czepiamy słówek, to warto by sprawdzić, aby
    > samemu nie walić błedami, bo robimy sobie lekki obciach. Co to znaczy "z
    > przyczyn pracodawcy"??? Przecież to nawet nie jest po polsku - nic to nie
    > znaczy.
    Ja sie nie czepiam slowek tylko nie wlasciwym jest pisanie z winy-a dlaczego
    to mysle ze wieksza czesc czytajaca ta grupe wie do czego pije.
    Co do twojej dygresji masz racje zapomnialem konkretnie sformulowac ta
    kluczowa przyczyne.Aczkolwiek sadze ze gdybym pisal na gotowo takowy blad
    nie pojawil by sie,no ale coz nikt nie jest idealny.Co do reszty twojej
    wypowiedzi z pewnoscia masz racje, oprucz tego oczym piszesz warto wspomniec
    w pismie ze rowniez chodzi o utrate zaufanie wobec pracodawcy.Wbrew pozora
    banal ale w rzeczywistosci bardzo konktretny atut OK. nie bede zanudzal i
    prowadzil kolokwialnych dyskusji.Czytam ta grupe od bardzo dawna i dopiero
    dzisiaj znalazlem chwilke zeby cos skrobnac,zazwyczaj nie mam czasu z racji
    obowiazkow sluzbowych.Pozdrawiam i mysle ze to tyle co ma do powiedzenia w
    tej sprawie,wiec nie bede ciagna tego watku dalej z powodow w/w.Prosze mnie
    zle nie zrozumiec ale na tym zakoncze EOT

    --
    koyot011 GG 1106912
    Maciej Mrozinski

    "Kto prawdę mówi,ten niepokój wszczyna"