eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoprosze pomozcieeeeeeeeeeee:)))Re: prosze pomozcieeeeeeeeeeee:)))
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.rmf.pl!poznan.rmf.pl!fa
    rgo.cgs.poznan.pl!news.internetia.pl!newsfeed.gazeta.pl!newsfeed.tpinternet.pl!
    news.tpi.pl!not-for-mail
    From: Kamil Golaszewski <k...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: prosze pomozcieeeeeeeeeeee:)))
    Date: Tue, 21 Jan 2003 05:16:27 +0100
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 26
    Message-ID: <3...@p...onet.pl>
    References: <y6_W9.109065$TY.1010624@news.chello.at>
    <2D0X9.113319$TY.1034239@news.chello.at>
    <101X9.113742$TY.1035861@news.chello.at>
    <1c2X9.115005$TY.1039154@news.chello.at>
    NNTP-Posting-Host: pu72.warszawa.cvx.ppp.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.tpi.pl 1043122882 228 217.99.4.72 (21 Jan 2003 04:21:22 GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 21 Jan 2003 04:21:22 +0000 (UTC)
    X-Accept-Language: pl,en,ru
    X-Mailer: Mozilla 4.7 [pl] (Win95; I)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:125018
    [ ukryj nagłówki ]

    Joker napisa_(a):
    > Konsument, który stwierdził wadę, może zgodnie z przysługującymi mu
    > uprawnieniami
    > przewidzianymi w Kodeksie cywilnym, według swego wyboru żądać:
    > 1) zwrotu ceny za zwrotem wadliwego towaru, oświadczając że odstępuje od
    > umowy z zastrzeżeniem art. 560 § 1 Kodeksu cywilnego.
    > 2) obniżenia ceny towaru,
    > 3) wymiany towaru wadliwego na wolny od wad, jeżeli towar jest oznaczony
    > gatunkowo,
    > 4) usunięcia wady, jeżeli towar jest oznaczony co do tożsamości, a
    > sprzedawca jest wytwórcą tego towaru lub na podstawie pisemnego upoważnienia
    > wytwórcy prowadzi naprawy i serwis tego towaru.
    >
    > Problem w tym, że ty zgodziłeś się na naprawę - wymianę sprzętu i teraz
    > szukasz na siłę pretekstu, żeby się z tego wycofać. Opóźnienie terminu
    > naprawy o kilka dni, jest moim zdaniem dosyć słabym argumentem.

    Przede wszystkim to reklamował z tytułu gwarancji... Wszystko co powyżej
    to rękojmia.
    Albo czekasz na naprawę albo oświadczasz, że z powodu przekroczenia
    terminu odstępujesz od umowy gwarancyjnej i reklamujesz płytę z tytułu
    rękojmi u sprzedawcy. Ale uważaj - przy rękojmi jest wymóg
    poinformowania sprzedawcy o wadzie w ciągu miesiąca od jej wykrycia.

    KG

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1