-
1. Data: 2003-01-20 21:46:06
Temat: prosze pomozcieeeeeeeeeeee:)))
Od: "Changer" <c...@g...pl>
chodzi o to
ze sprzedawca mi dzis odmowil wydania gotowki za dysk ktory kupilem 2
miesiace temu i mi sie popsul doalem go na naprawe gwarancyjna i do dzis nie
wrocil minelo juz 32 dni i chodzi mi o to
czy sprzedawca moze odmowic wyplacenia gotowki za ten dysk jesli termin
zostal przekroczony??
czy nabywca ma prawo wyboru czy nowy dysk czy zwrot kasy
??
proszy pomozcie pozdro
-
2. Data: 2003-01-20 21:50:58
Temat: Re: prosze pomozcieeeeeeeeeeee:)))
Od: "leon" <L...@i...pl>
Użytkownik "Changer" <c...@g...pl> napisał w wiadomości
news:y6_W9.109065$TY.1010624@news.chello.at...
> ze sprzedawca mi dzis odmowil wydania gotowki za dysk ktory kupilem 2
> miesiace temu i mi sie popsul doalem go na naprawe gwarancyjna i do dzis
nie
> wrocil minelo juz 32 dni i chodzi mi o to
> czy sprzedawca moze odmowic wyplacenia gotowki za ten dysk jesli termin
> zostal przekroczony??
> czy nabywca ma prawo wyboru czy nowy dysk czy zwrot kasy
wg prawa to musi ci wymienic na nowy, notabene pownien to zrobic 14 dni po
oddaniu do serwisu.
leon
-
3. Data: 2003-01-20 21:56:14
Temat: Odp: prosze pomozcieeeeeeeeeeee:)))
Od: "Sandra" <d...@w...pl>
Użytkownik Changer <c...@g...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:y6_W9.109065$T...@n...chello.at...
> chodzi o to
> ze sprzedawca mi dzis odmowil wydania gotowki za dysk ktory kupilem 2
> miesiace temu i mi sie popsul doalem go na naprawe gwarancyjna i do dzis
nie
> wrocil minelo juz 32 dni i
czy gwarancja była wystawiona na 32 dni?
Sandra
-
4. Data: 2003-01-20 22:05:48
Temat: Re: prosze pomozcieeeeeeeeeeee:)))
Od: "Changer" <c...@g...pl>
gwarancja w umowie jest na 28 dni a minelo 32 i jest po terminie dysk
kupilem wubieglym roku
a ja nie mam ochoty juz na ten dysk chce inny wiec chce zwrotu gotowki
a sprzedawca sie nei zgadza
postraszylem go federacja konsumencka :)
i dalej nic chce miec jakies paragrafy zeby mu pokazac czy ja mam prawo
wyboru czy nowy dysk czy zwrot kasy jak termin minal pomozcie plis :)
Użytkownik "Sandra" <d...@w...pl> napisał w wiadomości
news:b0hrc0$9i5$1@absinth.dialog.net.pl...
>
> Użytkownik Changer <c...@g...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
> napisał:y6_W9.109065$T...@n...chello.at...
> > chodzi o to
> > ze sprzedawca mi dzis odmowil wydania gotowki za dysk ktory kupilem 2
> > miesiace temu i mi sie popsul doalem go na naprawe gwarancyjna i do dzis
> nie
> > wrocil minelo juz 32 dni i
>
> czy gwarancja była wystawiona na 32 dni?
>
> Sandra
>
>
-
5. Data: 2003-01-20 22:11:13
Temat: Re: prosze pomozcieeeeeeeeeeee:)))
Od: "Changer" <c...@g...pl>
poprawka nie gwarancja tylko termin naprawy :) na 28 dni a juz jest 32
Użytkownik "Changer" <c...@g...pl> napisał w wiadomości
news:0p_W9.109705$TY.1014296@news.chello.at...
> gwarancja w umowie jest na 28 dni a minelo 32 i jest po terminie dysk
> kupilem wubieglym roku
>
> a ja nie mam ochoty juz na ten dysk chce inny wiec chce zwrotu gotowki
> a sprzedawca sie nei zgadza
> postraszylem go federacja konsumencka :)
> i dalej nic chce miec jakies paragrafy zeby mu pokazac czy ja mam prawo
> wyboru czy nowy dysk czy zwrot kasy jak termin minal pomozcie plis :)
>
>
>
> Użytkownik "Sandra" <d...@w...pl> napisał w wiadomości
> news:b0hrc0$9i5$1@absinth.dialog.net.pl...
> >
> > Użytkownik Changer <c...@g...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
> > napisał:y6_W9.109065$T...@n...chello.at...
> > > chodzi o to
> > > ze sprzedawca mi dzis odmowil wydania gotowki za dysk ktory kupilem 2
> > > miesiace temu i mi sie popsul doalem go na naprawe gwarancyjna i do
dzis
> > nie
> > > wrocil minelo juz 32 dni i
> >
> > czy gwarancja była wystawiona na 32 dni?
> >
> > Sandra
> >
> >
>
>
-
6. Data: 2003-01-21 00:33:01
Temat: Re: prosze pomozcieeeeeeeeeeee:)))
Od: Marcin Debowski <a...@n...net>
In article <b0hqvq$3kh$1@galaxy.uci.agh.edu.pl>, leon wrote:
> wg prawa to musi ci wymienic na nowy, notabene pownien to zrobic 14 dni po
> oddaniu do serwisu.
wg jakiego prawa? Operuje terminem "gwarancja". Złożył więc reklamacje z
tytułu gwarancji a nie rękojmi.
--
Marcin
-
7. Data: 2003-01-21 00:37:18
Temat: Re: prosze pomozcieeeeeeeeeeee:)))
Od: "Joker" <_...@p...onet.pl>
Użytkownik "Changer" <c...@g...pl> napisał w wiadomości
news:y6_W9.109065$TY.1010624@news.chello.at...
> chodzi o to ze sprzedawca mi dzis odmowil wydania gotowki za dysk
> ktory kupilem 2 miesiace temu i mi sie popsul doalem go na naprawe
> gwarancyjna i do dzis nie wrocil minelo juz 32 dni i chodzi mi o to
> czy sprzedawca moze odmowic wyplacenia gotowki za ten dysk jesli
> termin zostal przekroczony??
Sprawdź dokładnie, co jest napisane w karcie gwarancyjnej.
Bardzo często okres naprawy jest podawany w dniach roboczych.
Jeżeli tak, to biorąc pod uwagę soboty, niedziele, Święta i Nowy Rok
okres ten chyba jeszcze nie upłynął.
Joker
-
8. Data: 2003-01-21 01:03:57
Temat: Re: prosze pomozcieeeeeeeeeeee:)))
Od: "Changer" <c...@g...pl>
termin zostal przekroczony napewno 28 dni a jest 32 tylko chodzi o to czy
mam prawo do zadania zwrotu gotowki czy musze wziac nowy dysk????
pozdro
Użytkownik "Joker" <_...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
news:2D0X9.113319$TY.1034239@news.chello.at...
> Użytkownik "Changer" <c...@g...pl> napisał w wiadomości
> news:y6_W9.109065$TY.1010624@news.chello.at...
> > chodzi o to ze sprzedawca mi dzis odmowil wydania gotowki za dysk
> > ktory kupilem 2 miesiace temu i mi sie popsul doalem go na naprawe
> > gwarancyjna i do dzis nie wrocil minelo juz 32 dni i chodzi mi o to
> > czy sprzedawca moze odmowic wyplacenia gotowki za ten dysk jesli
> > termin zostal przekroczony??
>
> Sprawdź dokładnie, co jest napisane w karcie gwarancyjnej.
> Bardzo często okres naprawy jest podawany w dniach roboczych.
> Jeżeli tak, to biorąc pod uwagę soboty, niedziele, Święta i Nowy Rok
> okres ten chyba jeszcze nie upłynął.
> Joker
>
>
>
-
9. Data: 2003-01-21 01:07:14
Temat: Re: prosze pomozcieeeeeeeeeeee:)))
Od: "Changer" <c...@g...pl>
czyli jakie mam prawa??????? mam prawo do zwrotu kasy czy nie czy tylko do
wymiany????????
pozdro
Użytkownik "Marcin Debowski" <a...@n...net> napisał w wiadomości
news:t2huf-jse.ln1@ziutka.router...
> In article <b0hqvq$3kh$1@galaxy.uci.agh.edu.pl>, leon wrote:
> > wg prawa to musi ci wymienic na nowy, notabene pownien to zrobic 14 dni
po
> > oddaniu do serwisu.
>
> wg jakiego prawa? Operuje terminem "gwarancja". Złożył więc reklamacje z
> tytułu gwarancji a nie rękojmi.
>
> --
> Marcin
-
10. Data: 2003-01-21 01:28:53
Temat: Re: prosze pomozcieeeeeeeeeeee:)))
Od: Marcin Debowski <a...@n...net>
In article <631X9.113794$TY.1036075@news.chello.at>, Changer wrote:
> czyli jakie mam prawa??????? mam prawo do zwrotu kasy czy nie czy tylko do
> wymiany????????
Odpowiadaj pod tekstem i tnij co zbedne bo cie znielubia.
Prawa masz takie jakie masz zapisane w umowie gwarancyjnej a tej nie znamy
bo ty ja masz. Jakbys oddal z tytulu rekojmi to by bylo wiadomo co i jak.
Oddales z tytulu gwarancji, obowiazuje umowa gwarancyjna. Popros
sprzedawce o ta umowe jesli jej fizycznie nie dostales i wstukaj tu co
tam napisano.
--
Marcin