eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoprosze pomozcieeeeeeeeeeee:)))
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 12

  • 1. Data: 2003-01-20 21:46:06
    Temat: prosze pomozcieeeeeeeeeeee:)))
    Od: "Changer" <c...@g...pl>

    chodzi o to
    ze sprzedawca mi dzis odmowil wydania gotowki za dysk ktory kupilem 2
    miesiace temu i mi sie popsul doalem go na naprawe gwarancyjna i do dzis nie
    wrocil minelo juz 32 dni i chodzi mi o to
    czy sprzedawca moze odmowic wyplacenia gotowki za ten dysk jesli termin
    zostal przekroczony??
    czy nabywca ma prawo wyboru czy nowy dysk czy zwrot kasy
    ??
    proszy pomozcie pozdro



  • 2. Data: 2003-01-20 21:50:58
    Temat: Re: prosze pomozcieeeeeeeeeeee:)))
    Od: "leon" <L...@i...pl>

    Użytkownik "Changer" <c...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:y6_W9.109065$TY.1010624@news.chello.at...
    > ze sprzedawca mi dzis odmowil wydania gotowki za dysk ktory kupilem 2
    > miesiace temu i mi sie popsul doalem go na naprawe gwarancyjna i do dzis
    nie
    > wrocil minelo juz 32 dni i chodzi mi o to
    > czy sprzedawca moze odmowic wyplacenia gotowki za ten dysk jesli termin
    > zostal przekroczony??
    > czy nabywca ma prawo wyboru czy nowy dysk czy zwrot kasy

    wg prawa to musi ci wymienic na nowy, notabene pownien to zrobic 14 dni po
    oddaniu do serwisu.

    leon



  • 3. Data: 2003-01-20 21:56:14
    Temat: Odp: prosze pomozcieeeeeeeeeeee:)))
    Od: "Sandra" <d...@w...pl>


    Użytkownik Changer <c...@g...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:y6_W9.109065$T...@n...chello.at...
    > chodzi o to
    > ze sprzedawca mi dzis odmowil wydania gotowki za dysk ktory kupilem 2
    > miesiace temu i mi sie popsul doalem go na naprawe gwarancyjna i do dzis
    nie
    > wrocil minelo juz 32 dni i

    czy gwarancja była wystawiona na 32 dni?

    Sandra



  • 4. Data: 2003-01-20 22:05:48
    Temat: Re: prosze pomozcieeeeeeeeeeee:)))
    Od: "Changer" <c...@g...pl>

    gwarancja w umowie jest na 28 dni a minelo 32 i jest po terminie dysk
    kupilem wubieglym roku

    a ja nie mam ochoty juz na ten dysk chce inny wiec chce zwrotu gotowki
    a sprzedawca sie nei zgadza
    postraszylem go federacja konsumencka :)
    i dalej nic chce miec jakies paragrafy zeby mu pokazac czy ja mam prawo
    wyboru czy nowy dysk czy zwrot kasy jak termin minal pomozcie plis :)



    Użytkownik "Sandra" <d...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:b0hrc0$9i5$1@absinth.dialog.net.pl...
    >
    > Użytkownik Changer <c...@g...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    > napisał:y6_W9.109065$T...@n...chello.at...
    > > chodzi o to
    > > ze sprzedawca mi dzis odmowil wydania gotowki za dysk ktory kupilem 2
    > > miesiace temu i mi sie popsul doalem go na naprawe gwarancyjna i do dzis
    > nie
    > > wrocil minelo juz 32 dni i
    >
    > czy gwarancja była wystawiona na 32 dni?
    >
    > Sandra
    >
    >



  • 5. Data: 2003-01-20 22:11:13
    Temat: Re: prosze pomozcieeeeeeeeeeee:)))
    Od: "Changer" <c...@g...pl>

    poprawka nie gwarancja tylko termin naprawy :) na 28 dni a juz jest 32


    Użytkownik "Changer" <c...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:0p_W9.109705$TY.1014296@news.chello.at...
    > gwarancja w umowie jest na 28 dni a minelo 32 i jest po terminie dysk
    > kupilem wubieglym roku
    >
    > a ja nie mam ochoty juz na ten dysk chce inny wiec chce zwrotu gotowki
    > a sprzedawca sie nei zgadza
    > postraszylem go federacja konsumencka :)
    > i dalej nic chce miec jakies paragrafy zeby mu pokazac czy ja mam prawo
    > wyboru czy nowy dysk czy zwrot kasy jak termin minal pomozcie plis :)
    >
    >
    >
    > Użytkownik "Sandra" <d...@w...pl> napisał w wiadomości
    > news:b0hrc0$9i5$1@absinth.dialog.net.pl...
    > >
    > > Użytkownik Changer <c...@g...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    > > napisał:y6_W9.109065$T...@n...chello.at...
    > > > chodzi o to
    > > > ze sprzedawca mi dzis odmowil wydania gotowki za dysk ktory kupilem 2
    > > > miesiace temu i mi sie popsul doalem go na naprawe gwarancyjna i do
    dzis
    > > nie
    > > > wrocil minelo juz 32 dni i
    > >
    > > czy gwarancja była wystawiona na 32 dni?
    > >
    > > Sandra
    > >
    > >
    >
    >



  • 6. Data: 2003-01-21 00:33:01
    Temat: Re: prosze pomozcieeeeeeeeeeee:)))
    Od: Marcin Debowski <a...@n...net>

    In article <b0hqvq$3kh$1@galaxy.uci.agh.edu.pl>, leon wrote:
    > wg prawa to musi ci wymienic na nowy, notabene pownien to zrobic 14 dni po
    > oddaniu do serwisu.

    wg jakiego prawa? Operuje terminem "gwarancja". Złożył więc reklamacje z
    tytułu gwarancji a nie rękojmi.

    --
    Marcin


  • 7. Data: 2003-01-21 00:37:18
    Temat: Re: prosze pomozcieeeeeeeeeeee:)))
    Od: "Joker" <_...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Changer" <c...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:y6_W9.109065$TY.1010624@news.chello.at...
    > chodzi o to ze sprzedawca mi dzis odmowil wydania gotowki za dysk
    > ktory kupilem 2 miesiace temu i mi sie popsul doalem go na naprawe
    > gwarancyjna i do dzis nie wrocil minelo juz 32 dni i chodzi mi o to
    > czy sprzedawca moze odmowic wyplacenia gotowki za ten dysk jesli
    > termin zostal przekroczony??

    Sprawdź dokładnie, co jest napisane w karcie gwarancyjnej.
    Bardzo często okres naprawy jest podawany w dniach roboczych.
    Jeżeli tak, to biorąc pod uwagę soboty, niedziele, Święta i Nowy Rok
    okres ten chyba jeszcze nie upłynął.
    Joker




  • 8. Data: 2003-01-21 01:03:57
    Temat: Re: prosze pomozcieeeeeeeeeeee:)))
    Od: "Changer" <c...@g...pl>

    termin zostal przekroczony napewno 28 dni a jest 32 tylko chodzi o to czy
    mam prawo do zadania zwrotu gotowki czy musze wziac nowy dysk????
    pozdro
    Użytkownik "Joker" <_...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:2D0X9.113319$TY.1034239@news.chello.at...
    > Użytkownik "Changer" <c...@g...pl> napisał w wiadomości
    > news:y6_W9.109065$TY.1010624@news.chello.at...
    > > chodzi o to ze sprzedawca mi dzis odmowil wydania gotowki za dysk
    > > ktory kupilem 2 miesiace temu i mi sie popsul doalem go na naprawe
    > > gwarancyjna i do dzis nie wrocil minelo juz 32 dni i chodzi mi o to
    > > czy sprzedawca moze odmowic wyplacenia gotowki za ten dysk jesli
    > > termin zostal przekroczony??
    >
    > Sprawdź dokładnie, co jest napisane w karcie gwarancyjnej.
    > Bardzo często okres naprawy jest podawany w dniach roboczych.
    > Jeżeli tak, to biorąc pod uwagę soboty, niedziele, Święta i Nowy Rok
    > okres ten chyba jeszcze nie upłynął.
    > Joker
    >
    >
    >



  • 9. Data: 2003-01-21 01:07:14
    Temat: Re: prosze pomozcieeeeeeeeeeee:)))
    Od: "Changer" <c...@g...pl>

    czyli jakie mam prawa??????? mam prawo do zwrotu kasy czy nie czy tylko do
    wymiany????????
    pozdro

    Użytkownik "Marcin Debowski" <a...@n...net> napisał w wiadomości
    news:t2huf-jse.ln1@ziutka.router...
    > In article <b0hqvq$3kh$1@galaxy.uci.agh.edu.pl>, leon wrote:
    > > wg prawa to musi ci wymienic na nowy, notabene pownien to zrobic 14 dni
    po
    > > oddaniu do serwisu.
    >
    > wg jakiego prawa? Operuje terminem "gwarancja". Złożył więc reklamacje z
    > tytułu gwarancji a nie rękojmi.
    >
    > --
    > Marcin



  • 10. Data: 2003-01-21 01:28:53
    Temat: Re: prosze pomozcieeeeeeeeeeee:)))
    Od: Marcin Debowski <a...@n...net>

    In article <631X9.113794$TY.1036075@news.chello.at>, Changer wrote:
    > czyli jakie mam prawa??????? mam prawo do zwrotu kasy czy nie czy tylko do
    > wymiany????????

    Odpowiadaj pod tekstem i tnij co zbedne bo cie znielubia.
    Prawa masz takie jakie masz zapisane w umowie gwarancyjnej a tej nie znamy
    bo ty ja masz. Jakbys oddal z tytulu rekojmi to by bylo wiadomo co i jak.
    Oddales z tytulu gwarancji, obowiazuje umowa gwarancyjna. Popros
    sprzedawce o ta umowe jesli jej fizycznie nie dostales i wstukaj tu co
    tam napisano.

    --
    Marcin

strony : [ 1 ] . 2


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1