eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoprosze pomozcieeeeeeeeeeee:))) › Re: prosze pomozcieeeeeeeeeeee:)))
  • Data: 2003-01-21 04:16:27
    Temat: Re: prosze pomozcieeeeeeeeeeee:)))
    Od: Kamil Golaszewski <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Joker napisa_(a):
    > Konsument, który stwierdził wadę, może zgodnie z przysługującymi mu
    > uprawnieniami
    > przewidzianymi w Kodeksie cywilnym, według swego wyboru żądać:
    > 1) zwrotu ceny za zwrotem wadliwego towaru, oświadczając że odstępuje od
    > umowy z zastrzeżeniem art. 560 § 1 Kodeksu cywilnego.
    > 2) obniżenia ceny towaru,
    > 3) wymiany towaru wadliwego na wolny od wad, jeżeli towar jest oznaczony
    > gatunkowo,
    > 4) usunięcia wady, jeżeli towar jest oznaczony co do tożsamości, a
    > sprzedawca jest wytwórcą tego towaru lub na podstawie pisemnego upoważnienia
    > wytwórcy prowadzi naprawy i serwis tego towaru.
    >
    > Problem w tym, że ty zgodziłeś się na naprawę - wymianę sprzętu i teraz
    > szukasz na siłę pretekstu, żeby się z tego wycofać. Opóźnienie terminu
    > naprawy o kilka dni, jest moim zdaniem dosyć słabym argumentem.

    Przede wszystkim to reklamował z tytułu gwarancji... Wszystko co powyżej
    to rękojmia.
    Albo czekasz na naprawę albo oświadczasz, że z powodu przekroczenia
    terminu odstępujesz od umowy gwarancyjnej i reklamujesz płytę z tytułu
    rękojmi u sprzedawcy. Ale uważaj - przy rękojmi jest wymóg
    poinformowania sprzedawcy o wadzie w ciągu miesiąca od jej wykrycia.

    KG

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1