eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoprosze pomozcieeeeeeeeeeee:)))Re: prosze pomozcieeeeeeeeeeee:)))
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!lub
    lin.pl!uw.edu.pl!mimuw.edu.pl!news.mimuw.edu.pl!news.internetia.pl!newsfeed.gaz
    eta.pl!newsfeed.tpinternet.pl!proxad.net!proxad.net!news-hub.cableinet.net!blue
    yonder!amsnews01.chello.com!newsfeed01.chello.at!news.chello.at.POSTED!53ab2750
    !not-for-mail
    Reply-To: "Joker" <_...@p...onet.pl>
    From: "Joker" <_...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    References: <y6_W9.109065$TY.1010624@news.chello.at>
    <2D0X9.113319$TY.1034239@news.chello.at>
    <101X9.113742$TY.1035861@news.chello.at>
    Subject: Re: prosze pomozcieeeeeeeeeeee:)))
    Lines: 25
    Organization: home
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2720.3000
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2600.0000
    Message-ID: <1c2X9.115005$TY.1039154@news.chello.at>
    Date: Tue, 21 Jan 2003 02:25:01 GMT
    NNTP-Posting-Host: 62.179.42.189
    X-Complaints-To: a...@c...pl
    X-Trace: news.chello.at 1043115901 62.179.42.189 (Tue, 21 Jan 2003 03:25:01 MET)
    NNTP-Posting-Date: Tue, 21 Jan 2003 03:25:01 MET
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:125006
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "Changer" <c...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:101X9.113742$TY.1035861@news.chello.at...
    > termin zostal przekroczony napewno 28 dni a jest 32 tylko chodzi o to czy
    > mam prawo do zadania zwrotu gotowki czy musze wziac nowy dysk????

    Konsument, który stwierdził wadę, może zgodnie z przysługującymi mu
    uprawnieniami
    przewidzianymi w Kodeksie cywilnym, według swego wyboru żądać:
    1) zwrotu ceny za zwrotem wadliwego towaru, oświadczając że odstępuje od
    umowy z zastrzeżeniem art. 560 § 1 Kodeksu cywilnego.
    2) obniżenia ceny towaru,
    3) wymiany towaru wadliwego na wolny od wad, jeżeli towar jest oznaczony
    gatunkowo,
    4) usunięcia wady, jeżeli towar jest oznaczony co do tożsamości, a
    sprzedawca jest wytwórcą tego towaru lub na podstawie pisemnego upoważnienia
    wytwórcy prowadzi naprawy i serwis tego towaru.

    Problem w tym, że ty zgodziłeś się na naprawę - wymianę sprzętu i teraz
    szukasz na siłę pretekstu, żeby się z tego wycofać. Opóźnienie terminu
    naprawy o kilka dni, jest moim zdaniem dosyć słabym argumentem.

    Joker



Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1