eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoprosze pomozcieeeeeeeeeeee:))) › Re: prosze pomozcieeeeeeeeeeee:)))
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!news.ipartners.pl!news.nask.pl!news-stoc.te
    lia.net!news-stoa.telia.net!telia.net!news.tele.dk!news.tele.dk!small.news.tele
    .dk!newsfeed.icl.net!newsfeed.fjserv.net!newsfeed.freenet.de!amsnews01.chello.c
    om!newsfeed01.chello.at!news.chello.at.POSTED!53ab2750!not-for-mail
    From: "Changer" <c...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    References: <y6_W9.109065$TY.1010624@news.chello.at>
    <2D0X9.113319$TY.1034239@news.chello.at>
    Subject: Re: prosze pomozcieeeeeeeeeeee:)))
    Lines: 23
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2600.0000
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2600.0000
    Message-ID: <101X9.113742$TY.1035861@news.chello.at>
    Date: Tue, 21 Jan 2003 01:03:57 GMT
    NNTP-Posting-Host: 62.179.25.216
    X-Complaints-To: a...@c...pl
    X-Trace: news.chello.at 1043111037 62.179.25.216 (Tue, 21 Jan 2003 02:03:57 MET)
    NNTP-Posting-Date: Tue, 21 Jan 2003 02:03:57 MET
    Organization: Customers chello Poland
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:124992
    [ ukryj nagłówki ]

    termin zostal przekroczony napewno 28 dni a jest 32 tylko chodzi o to czy
    mam prawo do zadania zwrotu gotowki czy musze wziac nowy dysk????
    pozdro
    Użytkownik "Joker" <_...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:2D0X9.113319$TY.1034239@news.chello.at...
    > Użytkownik "Changer" <c...@g...pl> napisał w wiadomości
    > news:y6_W9.109065$TY.1010624@news.chello.at...
    > > chodzi o to ze sprzedawca mi dzis odmowil wydania gotowki za dysk
    > > ktory kupilem 2 miesiace temu i mi sie popsul doalem go na naprawe
    > > gwarancyjna i do dzis nie wrocil minelo juz 32 dni i chodzi mi o to
    > > czy sprzedawca moze odmowic wyplacenia gotowki za ten dysk jesli
    > > termin zostal przekroczony??
    >
    > Sprawdź dokładnie, co jest napisane w karcie gwarancyjnej.
    > Bardzo często okres naprawy jest podawany w dniach roboczych.
    > Jeżeli tak, to biorąc pod uwagę soboty, niedziele, Święta i Nowy Rok
    > okres ten chyba jeszcze nie upłynął.
    > Joker
    >
    >
    >


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1