eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoprosze pomozcieeeeeeeeeeee:)))Re: prosze pomozcieeeeeeeeeeee:)))
  • Data: 2003-01-21 01:03:57
    Temat: Re: prosze pomozcieeeeeeeeeeee:)))
    Od: "Changer" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    termin zostal przekroczony napewno 28 dni a jest 32 tylko chodzi o to czy
    mam prawo do zadania zwrotu gotowki czy musze wziac nowy dysk????
    pozdro
    Użytkownik "Joker" <_...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:2D0X9.113319$TY.1034239@news.chello.at...
    > Użytkownik "Changer" <c...@g...pl> napisał w wiadomości
    > news:y6_W9.109065$TY.1010624@news.chello.at...
    > > chodzi o to ze sprzedawca mi dzis odmowil wydania gotowki za dysk
    > > ktory kupilem 2 miesiace temu i mi sie popsul doalem go na naprawe
    > > gwarancyjna i do dzis nie wrocil minelo juz 32 dni i chodzi mi o to
    > > czy sprzedawca moze odmowic wyplacenia gotowki za ten dysk jesli
    > > termin zostal przekroczony??
    >
    > Sprawdź dokładnie, co jest napisane w karcie gwarancyjnej.
    > Bardzo często okres naprawy jest podawany w dniach roboczych.
    > Jeżeli tak, to biorąc pod uwagę soboty, niedziele, Święta i Nowy Rok
    > okres ten chyba jeszcze nie upłynął.
    > Joker
    >
    >
    >


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1