eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoprosze pomozcieeeeeeeeeeee:))) › Re: prosze pomozcieeeeeeeeeeee:)))
  • Data: 2003-01-21 00:37:18
    Temat: Re: prosze pomozcieeeeeeeeeeee:)))
    Od: "Joker" <_...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Użytkownik "Changer" <c...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:y6_W9.109065$TY.1010624@news.chello.at...
    > chodzi o to ze sprzedawca mi dzis odmowil wydania gotowki za dysk
    > ktory kupilem 2 miesiace temu i mi sie popsul doalem go na naprawe
    > gwarancyjna i do dzis nie wrocil minelo juz 32 dni i chodzi mi o to
    > czy sprzedawca moze odmowic wyplacenia gotowki za ten dysk jesli
    > termin zostal przekroczony??

    Sprawdź dokładnie, co jest napisane w karcie gwarancyjnej.
    Bardzo często okres naprawy jest podawany w dniach roboczych.
    Jeżeli tak, to biorąc pod uwagę soboty, niedziele, Święta i Nowy Rok
    okres ten chyba jeszcze nie upłynął.
    Joker



Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1