eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoproszę o pomoc w sprawie absurdu sądu i wyłudzenia pieniędzy. › Re: proszę o pomoc w sprawie absurdu sądu i wyłudzenia pieniędzy.
    From: "revision" <r...@t...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: proszę o pomoc w sprawie absurdu sądu i wyłudzenia pieniędzy.
    Date: Wed, 09 Mar 2005 15:03:18 GMT

    Niezłe forum!!!
    Oto jak odpowidają mentorzy.
    Człowiek prosi o pomoc i zostaje zmieszany z błotem i namawiany do tego aby
    jeszcze bardziej zdołował przyjaciółkę. Słusznie! logika adwokaczyny?!
    Jesli w tytule jest "proszę o pomoc" najlepiej kopnąć, tak?
    NIESAMOWITA LOGIKA!!! GRATULUJĘ!!!
    Widać pławisz się w brudzie oszustów i cwaniaków i cieszy cię kiedy można
    dokopać potrzebującemu pomocy.

    Jedyny błąd jaki został tu popełniony, to zamieszczenie prośby o pomoc na
    tym jak widac pełnym hien forum.

    Moja rada - nie korzystać z tego forum!!! Chyba że jest się masochistą, albo
    psychopatą.