  • Data: 2004-01-26 20:18:28
    Temat: Re: prosze o pomoc (rozwód)
    Od: "MG" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > jestem przerazona i zdruzgotana
    > blagam o pomoc
    > moze ktos zna jakiegos taniego adwokata w Krakowie
    > lub moze sam moglby mi cos doradzic
    > nie chce nic od meza niech mnie tylko nie krzywdzi
    >
    > i z gory dziekuje za kazde dobre slowo
    >
    > ania

    Aniu - rozumiem Cie dobrze i Twoją trudną sytuację. Bardzo chętnie Ci pomogę
    doradzając na tyle, na ile to jest możliwe tą drogą. Podejrzewam także że
    również inni grupowicze dołączą się z czasem. Ale aby Ci pomóc musiałabym
    wiedzieć dokładnie, odpowiedzi na jakie pytania Cie interesują, gdyż w
    przeciwnym wypadku moja chęć pomocy przerodziłaby się w wykład dotyczący
    regulacji prawnej instytucji rozwodu. W każdym razie w miarę możliwości
    oferuję swoją pomoc.

    MG