  • Data: 2004-05-04 12:58:34
    Temat: Re: prosze o pomoc dla starszej pani.
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    cors wrote:
    > witam!
    >
    > prosze o pomoc dla pewnej starszej pani.
    > pani ta ma meza który naduzywa alkoholu. w tym stanie zneca sie nad nia
    > psychicznie (zdarzyło sie kilka razy ze rzucał sie na nia z rekami)

    Były ślady? Obdukcja + policja.

    > za kazdym razem kiedy ja spotykam (a jest to moja sąsiadka wiec widze ja
    > codziennie) płacze i prosi o pomoc. chciałaby sie go pozbyc z domu : rozwód
    > lub cokolwiek co mogłoby pozwolic jej na normalne życie. chciałaby , ale boi

    ATSD to czy jesteś na 100% pewnien, że jest tak, jak ona mówi? Tzn. czy
    masz potwierdzenie tych informacji z innych, niezależnych źródeł (a
    najlepiej sam na własne oczy widziałeś lub na własne uszy słyszałeś)?

    Bo ze "starszymi paniami" to różnie bywa... Np. moja 'kochana' szurnięta
    babcia podobne historie wymyśla na moich rodziców... A przy tym jest
    bardzo przekonująca.