  • Data: 2004-05-05 07:29:55
    Temat: Re: prosze o pomoc
    Od: "Falkenstein" <No_priv@Just_pub.pl> szukaj wiadomości tego autora

    łysy wrote:
    > Mimo wszystko mi sie wydaje ze ta kara jest za surowa,

    A jaka byłaby adekwatna do czynu?

    > a co do
    > okoliczności to teraz wiem ze dupa zbita, ale drugim razem ja na
    > rowerze nie jechałem tylko go pchałem a mimo to policja stwierdziła
    > ze oni widzieli ze jechałem, i co myslicie ze sąd dał wiare mi ??

    Wszyscy się tak tłumaczą. Po prostu policjanci byli bardziej wiarygodnymi
    świadkami.

    > chociaż miałem świadka który widział całe zajście ?

    A ten świadek był wtedy trzeźwy?

    > wcale nie bo dał
    > wiare własnie policji,

    Apelowałeś?

    > wiem ze za niewiedze się płaci, za ten drugi
    > raz takze dostałem kare w zawieszeniu, i myslałem ze to się skończyło

    Bo się skończyło - sąd drugi raz ci zaufał i dał szansę na poprawę

    > juz, i wyobrażcie sobie jakie było moje żdziwienie kiedy dostałem
    > wezwanie na kolejną rozprawe tylko tym razem sumującą te dwa wyroki,
    > a dokładniej odwieszającą ten pierwszy.....

    chwila... sumującą czy odwieszającą?
    A co do odwieszenia to pisano ci wiele razy, że sad musi odwiesić karę gdy w
    okresie próby skazany popełni ponownie takie samo przestępstwo.

    --
    Falkenstein
    Oderint dum metuant