  • From: "Marcin Wasilewski" <j...@a...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: prośba o pomoc -naciągacze na allegro
    Date: Sat, 9 Feb 2008 14:13:10 +0100

    Użytkownik " Lijka" <l...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości
    news:foih4r$t4c$1@inews.gazeta.pl...
    > castrol <j...@w...wp.pl> napisał(a):

    > to nie taka prosta sprawa. Łukasz ma wspólnika, jeżeli przegra bedzie
    > musiał
    > spłacić te różnicę - 7 koła, co to za tranzakcja, gdzie sprzedajacy musi
    > jeszcze dopłacać do interesu. Pewnie w innym wypadku sprzedałby im je, być
    > może.

    A słyszałeś o tym, że każda inwestycja wiąże się z ryzykiem? A jeśli
    kontrahent zamówi usługę i za nią nie zapłaci, to co, Caritas ma ci wyrównać
    straty?

    Głupota kosztuje, w tym przypadku dość sporo, ale jak się bierze za
    transakcje, za poważne pieniądze, to należy dochować staranności i
    przygotować się merytorycznie. Tak trudno przewidzieć, że licytacja może się
    zakończyć ceną, która nie jest satysfakcjonująca dla sprzedającego? Wtedy
    wystawia się przedmiot albo tylko z opcją "Kup teraz", albo podaje "cenę
    minimalną", ale jak ktoś bierze się za sprzedaż przedmiotów wartych 10.000
    zł i nawet objaśnień przy wystawianiu aukcji nie chce mu się przeczytać, to
    teraz ma kłopot i pomimo faktu, iż uważam, że żerowanie na ludzkiej głupocie
    jest cwaniactwem, to z drugiej strony wcele mi takich "pokrzywdzonych" osób
    zbytnio nie szkoda.