  • Data: 2008-02-09 21:31:22
    Temat: Re: prośba o pomoc -naciągacze na allegro
    Od: "zbyszek" <z...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

    > wystawilem maszyne stolarska na allegro w opcji kup teraz za 9900zł,
    > rozpoczalem licytacje od 1zł i nie dalem ceny minimalnej, pech chcial ze
    > przez kilka dni sprawdzalem konta i dostalem maila ze facet wylicytwal ja
    > za
    > 2 tys. jestem poczatkujacym allegrowiczem zadzwonilem do niego
    > przepraszajac

    Aukcję wygrali, niech zapłacą kasę a ty im "maszynę" wyslij, jeśli jednak
    "ta wysłana maszyna"
    nie będzie zgodna ze specyfikacją podaną przez ciebie na aukcji to maja
    prawo ci ją zwrócić
    i odstąpić od zakupu. Będziesz musiał wtedy pokryć koszt transportu w obie
    strony no i prowizję allegro.

    czy taka sekwencja jest prawnie poprawna?