eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoprodukt na zamowienie i jego zwrot › Re: produkt na zamowienie i jego zwrot
  • Data: 2009-10-01 20:29:28
    Temat: Re: produkt na zamowienie i jego zwrot
    Od: "tburza" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]



    > Po pierwsze, to nie widzę tam informacji, aby sprzedawca nie przyjmował
    > zwrotów.
    znajomy ma zamiar dodac taki o to tekst:

    FIRMA ***** NIE PONOSI ODPOWIEDZIALNOSCI ZA NIETRAFIONY DOBÓR WYBARWIEN
    DREWNA I ODCIENIU ODBICIA PRZEZ KLIENTA.
    JEDNOCZEŚNIE INFORMUJEMY , ZE RAKLAMACJE Z TYM ZWIAZANE NIE BEDA
    PRZYJMOWANE.

    klienta zamowila sobie kuchnie w kolorze kalwados wiec i krzesla rowniez w
    kolorze kalwados (drewno) ,zapomniala jednak,ze odcieni kalwadosu moze byc
    kilka (linia produkcyjna fabryki)
    Krzesla oczywiscie chce zwrocic.
    Czy ma do tego prawo ?

    > Ale załóżmy że tak jest. Wszystko rozbija się zatem o to, czy on te
    > krzesła ma już zrobione i sprzedaje, czy też wykonuje je po złożeniu
    > zamówienia.

    Krzesla sa robione dopiero po zlozeniu oferty i przeslaniu odpowiednich
    danych (kolor drewna,rodzaj tkaniny)

    >
    > Z racji tego, że na wysyłkę czeka się "od 4 do 7 dni" oraz że na tej
    > jednej aukcji klient ma do wyboru 1173 rodzaje unikalnych krzeseł (3
    > rodzaje krzesła, 17 rodzajów drewna, 23 rodzaje obić), a dodatkowe wzory
    > są w próbniku, wnioskuję, że chodzi o drugą sytuację.

    Czy jest moze jakis zapis prawny konsumenta,ktorym mozna przytoczyc ,iz
    towar na zamowienie nie podlega zwrotowi ?

    Pozdrowienia
    i dziekuje


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1