eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoprodukt na zamowienie i jego zwrotRe: produkt na zamowienie i jego zwrot
  • From: "tburza" <t...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    References: <4ac4e05c$1@news.home.net.pl> <ha2nb0$m8m$1@news.onet.pl>
    <ha2qh5$dqt$1@inews.gazeta.pl> <ha2tln$7ce$1@news.onet.pl>
    <4ac50140$1@news.home.net.pl> <ha2vke$dno$1@news.onet.pl>
    <4ac5044c$1@news.home.net.pl> <ha311v$ht1$1@news.onet.pl>
    Subject: Re: produkt na zamowienie i jego zwrot
    Date: Thu, 1 Oct 2009 22:29:28 +0200
    Lines: 37
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5843
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.5579
    X-RFC2646: Format=Flowed; Response
    NNTP-Posting-Host: 87.99.7.202
    Message-ID: <4ac5112b$1@news.home.net.pl>
    X-Trace: news.home.net.pl 1254428971 87.99.7.202 (1 Oct 2009 22:29:31 +0200)
    Organization: home.pl news server
    X-Authenticated-User: t...@w...home.pl
    Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!nf1.ipartners.pl!ipartners.pl!news.home.net
    .pl!not-for-mail
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:609482
    [ ukryj nagłówki ]



    > Po pierwsze, to nie widzę tam informacji, aby sprzedawca nie przyjmował
    > zwrotów.
    znajomy ma zamiar dodac taki o to tekst:

    FIRMA ***** NIE PONOSI ODPOWIEDZIALNOSCI ZA NIETRAFIONY DOBÓR WYBARWIEN
    DREWNA I ODCIENIU ODBICIA PRZEZ KLIENTA.
    JEDNOCZEŚNIE INFORMUJEMY , ZE RAKLAMACJE Z TYM ZWIAZANE NIE BEDA
    PRZYJMOWANE.

    klienta zamowila sobie kuchnie w kolorze kalwados wiec i krzesla rowniez w
    kolorze kalwados (drewno) ,zapomniala jednak,ze odcieni kalwadosu moze byc
    kilka (linia produkcyjna fabryki)
    Krzesla oczywiscie chce zwrocic.
    Czy ma do tego prawo ?

    > Ale załóżmy że tak jest. Wszystko rozbija się zatem o to, czy on te
    > krzesła ma już zrobione i sprzedaje, czy też wykonuje je po złożeniu
    > zamówienia.

    Krzesla sa robione dopiero po zlozeniu oferty i przeslaniu odpowiednich
    danych (kolor drewna,rodzaj tkaniny)

    >
    > Z racji tego, że na wysyłkę czeka się "od 4 do 7 dni" oraz że na tej
    > jednej aukcji klient ma do wyboru 1173 rodzaje unikalnych krzeseł (3
    > rodzaje krzesła, 17 rodzajów drewna, 23 rodzaje obić), a dodatkowe wzory
    > są w próbniku, wnioskuję, że chodzi o drugą sytuację.

    Czy jest moze jakis zapis prawny konsumenta,ktorym mozna przytoczyc ,iz
    towar na zamowienie nie podlega zwrotowi ?

    Pozdrowienia
    i dziekuje


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1