eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoprodukt na zamowienie i jego zwrot › Re: produkt na zamowienie i jego zwrot
  • Data: 2009-10-01 20:36:47
    Temat: Re: produkt na zamowienie i jego zwrot
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    tburza pisze:
    >> Po pierwsze, to nie widzę tam informacji, aby sprzedawca nie przyjmował
    >> zwrotów.
    > znajomy ma zamiar dodac taki o to tekst:
    >
    > FIRMA ***** NIE PONOSI ODPOWIEDZIALNOSCI ZA NIETRAFIONY DOBÓR WYBARWIEN
    > DREWNA I ODCIENIU ODBICIA PRZEZ KLIENTA.
    > JEDNOCZEŚNIE INFORMUJEMY , ZE RAKLAMACJE Z TYM ZWIAZANE NIE BEDA
    > PRZYJMOWANE.

    Reklamacja to co innego niż bezwarunkowy zwrot. Niech napisze "towar
    produkowany na zamówienie, brak możliwości zwrotu".

    >
    > klienta zamowila sobie kuchnie w kolorze kalwados wiec i krzesla rowniez w
    > kolorze kalwados (drewno) ,zapomniala jednak,ze odcieni kalwadosu moze byc
    > kilka (linia produkcyjna fabryki)
    > Krzesla oczywiscie chce zwrocic.
    > Czy ma do tego prawo ?

    A producent który odcień kalwadosu wybrał i dlaczego się nie dopytał
    jaki ma być?


    > Czy jest moze jakis zapis prawny konsumenta,ktorym mozna przytoczyc ,iz
    > towar na zamowienie nie podlega zwrotowi ?


    art 10 ust. 3 punkt 4


    art. 10
    1. Termin dziesięciodniowy, w którym konsument może odstąpić od umowy,
    liczy się od dnia wydania rzeczy, a gdy umowa dotyczy świadczenia usługi
    - od dnia jej zawarcia.

    2. W razie braku potwierdzenia informacji, o których mowa w art. 9 ust.
    1, termin, w którym konsument może odstąpić od umowy, wynosi trzy
    miesiące i liczy się od dnia wydania rzeczy, a gdy umowa dotyczy
    świadczenia usługi - od dnia jej zawarcia. Jeżeli jednak konsument po
    rozpoczęciu biegu tego terminu otrzyma potwierdzenie, termin ulega
    skróceniu do dziesięciu dni od tej daty.

    3. Jeżeli strony nie umówiły się inaczej, prawo odstąpienia od umowy
    zawartej na odległość nie przysługuje konsumentowi w wypadkach:

    1) świadczenia usług rozpoczętego, za zgodą konsumenta, przed upływem
    terminu, o którym mowa w art. 7 ust. 1,

    2) dotyczących nagrań audialnych i wizualnych oraz zapisanych na
    informatycznych nośnikach danych po usunięciu przez konsumenta ich
    oryginalnego opakowania,

    3) umów dotyczących świadczeń, za które cena lub wynagrodzenie zależy
    wyłącznie od ruchu cen na rynku finansowym,

    **** to tu****
    4) świadczeń o właściwościach określonych przez konsumenta w złożonym
    przez niego zamówieniu lub ściśle związanych z jego osobą,
    *********

    5) świadczeń, które z uwagi na ich charakter nie mogą zostać zwrócone
    lub których przedmiot ulega szybkiemu zepsuciu,

    6) dostarczania prasy,

    7) usług w zakresie gier i zakładów wzajemnych.

    --
    Liwiusz

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1