  • Data: 2009-10-01 20:43:21
    Temat: Re: produkt na zamowienie i jego zwrot
    Od: witek <w...@g...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    tburza wrote:

    > klienta zamowila sobie kuchnie w kolorze kalwados wiec i krzesla rowniez w
    > kolorze kalwados (drewno) ,zapomniala jednak,ze odcieni kalwadosu moze byc
    > kilka (linia produkcyjna fabryki)
    > Krzesla oczywiscie chce zwrocic.
    > Czy ma do tego prawo ?

    No sorry, ale jak by się ten kolor nie nazywał, to jeśli zamawiam dwie
    rzeczy w tym samym kolorze, to oczekuję, że będą w tym samym kolorze.

    Ja się nie muszę znać na linii produkcyjnej fabryki, chyba, że to
    wyraźnie gdzieś był napisane, że kawados w styczniu jest inny niż
    kalawdos w lutym ze wzgledu na proces technologiczny.