    From: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: producent i info na produkcie
    Date: Sun, 05 Sep 2010 21:40:49 +0200

    W dniu 2010-09-05 19:23, Maseł pisze:
    > On 2010-09-05 09:33, Przemysław Adam Śmiejek wrote:
    > Jak juz to; "najlepiej spozyc przed: datą podaną na zgrzewie" - czesc
    > tego tekstu jest wymuszona ustawa i nie moze byc modyfikowana.

    Ale ustawa może być modyfikowana :D

    > Zreszta -
    > tekst ze swojego przy pomocy dorysowania dwoch ogonkow dlugopisem bez
    > problemu doprowadzisz do postaci dajacej ci pelnie zadowolenia.

    a propos ogonków, to coś ci je zjadło i twój tekst stał się mało czytelny.

    > Grafik sobie, a produkcja sobie. Moze nie znal mozliwosci maszyny,

    No znał, bo zostawił białe pole na bicie daty właśnie. Woreczek był
    niebieski i wyglądał tak

    ble, ble, ble, ble, ble, ble, ble, ble,
    ble, ble, ble, ble, ble, ble, ble, ble,
    ble, ble, ble, ble, ble, ble, ble, ble,
    [======================================
    [
    [ tu białe pole z wbitą datą
    [ duże białe, żeby maszyna nie musiała
    [ celować
    [
    Najlepiej spożyć przed:
    Skład: ble, ble, ble, ble, ble, ble, ble

    --
    Przemysław Adam Śmiejek