  • Data: 2010-09-05 07:33:20
    Temat: Re: producent i info na produkcie
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-09-05 01:15, Maseł pisze:
    > A Tristan to sie czepia tego, ze zamist konkretnej daty po dwukropku ma
    > odsylacz do "na zgrzewie" - facet pewnie jest tak stary, ze pamieta
    > czasy "manufaktur", kiedy to rzemieślnik i jego czeladnicy taki napis
    > recznie umieszczali gdzie im bylo wygodniej. Nalezy mu wytlumaczyc, ze w
    > przypadku produkcji wielekoseryjnej 99,99% zawartosci etykiety drukuje
    > drukarnia, a maszyna pakujaca produkt do opakowan dystrybucyjnych ze
    > wzgledow wydajnosciowych moze swoj nadruk umiescic na
    > zgrzewie/szyjce/denku - bo te elementy "pozycjonuja" sie prawie
> [...]

    No i jak zwykle nie zrozumiałeś. Nie przeszkadza mi, że data jest na
    zgrzewie, ale że napisano:

    Najlepiej spożyć przed: data na zgrzewie

    zamiast po polsku, na przykład tak:

    Najlepiej spożyć przed datą podaną na zgrzewie.

    Zresztą właśnie mam w rękach serek, na którym data jest na opakowaniu,
    ale napis POD DATĄ. I wychodzi coś takiego:

    12.09.2010
    Najlepiej spożyć przed:
    Skład: Mleko, kasza, mąka, ziemniaki.

    Więc nie mów, że grafik, co projektował opakowanie nie mógł dać napisu
    NAD datą. Jest białe pole do stemplowania daty i napis POD tym polem.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek