  • Data: 2010-09-05 07:30:05
    Temat: Re: producent i info na produkcie
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-09-04 22:07, Krzysztof pisze:
    > Odniosłem się do:
    >
    > "A potem Balcerowicz poza tym, że rozdupczył kraj, to wprowadził takie
    > durne zapisy."
    >
    > Wprawdzie za chwilę prostujesz, że:
    >
    > "Być może personalnie nie, ale jego ekipa rozdupczyła kraj i wprowadziła
    > stado idiotyzmów"
    >
    > ale o jakiej JEGO ekipie mówisz?

    Tej, z którą przyszedł. Mazowieckie, Geremki i inne Balcerowicze
    właśnie. Ciężko to nazwać, bo nazwy zmieniali co 10 minut i
    przemieszywali się pomiędzy partiami, a ja mało polityczny jestem, więc
    na niuansach personalnych itepe się nie znam. Wiem, że Balcerowicz
    rozwalił gospodarkę, a pozostali mu satelitowali.

    > Zresztą to, co przytaczasz:
    > http://www.federacja-konsumentow.org.pl/story.php?st
    ory=22
    > tyczy się okresu 2000-2001, gdy Balcerowicz był już zaledwie prezesem NBP.

    Nie sądzę, żeby tylko tego okresu, bo pamiętam te durne zapisy z lat 90.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek