    From: "swen" <n...@n...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: problemy z kablowka
    Date: Sat, 02 Feb 2008 04:12:30 GMT

    Użytkownik "Robert J." <r...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:fnt5lq$rei$1@news.onet.pl...

    > Równie dobrze każdemu innemu nadawcy powinno zależeć. I rozumując w ten
    > sposób wszystkie programy powinny być free, bo wtedy oglądalność będzie
    > największa :-). Pisać sobie możesz, i owszem. Ale... nic nie wskórasz. W
    > mojej sieci też były takie głosy niektórych lokatorów z pakietem
    > socjalnym. Nawet próbowali wymóc na spółdzielni żeby ta nakazała nam
    > puścić TVN w tymże pakiecie, bo przecież jest dostępny z nadajnika w
    > Kołowie. Ale sorry Winnetoo... :-).

    Wiesz, mi to zwisa, ja tv ogladam ok 2 godzin tygodniowo (chyba, ze sa np.
    mistrzostwa swiata w pilce lub europy to troche wiecej). dla mnie cala
    telewizja moze nieistniec (w przeciwenstwie do radia:)).
    Zwlaszcza kanaly typu TVN czy inne podobnie beznadzieje, gdzie wieksza czesc
    programu to przerywniki do reklam...
    A czego jak czego, ale supermarketu w domu to nie bardzo chce.
    Naprawde nie wim jak to wyglada w Polsce, ale w UK TV staje sie coraz
    bardziej dostepna i to za free (free w sensie abonamentu ogolnokrajowego [tv
    licence]) tam gdzie dzialaja nadajniki cyfrowe masz w tym abonamencie ok 35
    kanalow tv i ilesdziesiat radiowych. Oczywiscie, poza BBC reszta to crap
    wpychajace na sile supermarket do domu;) (BBC nie nadaje reklam). Cyfrowa TV
    dociera do ponad 80% odbiorcow (http://www.freeview.co.uk)
    Ale to dyskusja off topic.

    > Sorry, ale mam niejasne wrażenie że jesteś jakimś bliskim przyjacielem
    > kol. Mr Interneta. A może nawet... nim samym? ;-). Próbujesz udowodnić
    > wszem i wobec że Twoje rozumowanie jest jedynie słuszne :-).

    Nie znam tego uzytkownika, poza czytaniem jego postow. Czy to zle, ze
    uzytkownik MrInternet ma podobne zdanie do mojego? Nikomu nie wciskam
    "jedynie slusznego rozumowania" - pewne sprawy latwiej mi ocenic z
    perspektywy wieku a co sie z tym wiarze doswiadczenia oraz miejsca.
    Sadzac po twoim poscie, jestes wlascicielem kablowki, chcesz zarobic jak
    najwiecej, jednak sam widzisz, ze za chwile poprzez chec bezwzglednego zysku
    sam sobie podetniesz galaz na ktorej siedzisz, bo ludzie uciekna do
    "talerzy". Podobnie bylo w UK, tu choc wyglada to trche inaczej (jest jedna
    platforma cyfrowa [SKY] i jedna kablowka [Virginmedia]) to wystarczylo, ze
    operator kablowy (virginmedia) nie dal wiecej za SKY One a juz stracil 35%
    abonamentow! Najprawdopodobniej w ciagu 3 miesiecy wroci laskawie do SkyOne
    bo traci coraz wiecej klientow (pakiet podstawowy). I nawet super oferty nie
    dzialaja typu abonament telefoniczny za 10 funtow + za darmo pakiet
    podstawowy kablowki.
    Znajomy ma kablowke i chcial zrezygnowac (wlasnie ze wzgledu na brak skyone)
    to dali mu oferte nie do odrzucenia:)) Za ta sama cene pakiet family juz ze
    skyone:)
    Chcialem ci wylacznie przyblizyc jak to dziala w UK. Tak bys mial jakis
    odnosnik do innych systemow.