eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoproblem ze sklepem internetowym › Re: problem ze sklepem internetowym
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: "sth" <k...@l...vk>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: problem ze sklepem internetowym
    Date: Fri, 4 Feb 2011 10:46:49 +0100
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 29
    Message-ID: <iighub$761$1@inews.gazeta.pl>
    References: <iifdv0$ou5$1@inews.gazeta.pl> <iig1km$91d$1@news.onet.pl>
    <iigdut$j42$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: 84-10-162-122.dynamic.chello.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1296812811 7361 84.10.162.122 (4 Feb 2011 09:46:51 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 4 Feb 2011 09:46:51 +0000 (UTC)
    In-Reply-To: <iigdut$j42$1@news.onet.pl>
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.0.6002.18263
    X-Priority: 3
    X-Newsreader: Microsoft Windows Mail 6.0.6002.18197
    X-User: rkonioo
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:667936
    [ ukryj nagłówki ]

    > Skoro rozpakował sprawdził, że nie pasuje to w zasadzie użył.

    wyjalem z pudelka, stwierdzilem ze jest zepsute. nic nie uzylem, nie
    stwierdzilem ze nie pasuje. moglem nic nie mowic nikomu i zwrocic bez
    podania przyczyn. najbardziej wkurzylo mnie to 4 dni i pismo z
    "autoryzowanej stacji kontroli pojazdow" - nie istnieje takie cos

    >Nie wiem czy możesz w takiej sytuacji żądać zwrotu kosztów wysyłki.

    nie zadam tego, choc powinienem pewnie.


    > Tak czy inaczej skoro nie ma u nich dobrej woli do załatwienia sprawy to
    > czeka Cię długa męka i skończy się pewnie na Federacji konsumentów lub
    > czymś takim.

    czy mozna to zrobic przez internet ? czy trzeba gdzies isc, pisac pisma ?

    > Wszystkie pisma wysyłaj za potwierdzeniem odbioru - pilnuj dat.


    odeslalem czesc, napisalem odstapienie od umowy. szczerze to jakas kpina.
    setki rzeczy kupilem przez internet. dziesiatki oddalem i nigdy nie musialem
    nic pisac i nigdy nikt nie robil problemow. czytalem opinie o tym sklepie
    (niestety po fakcie, dzisiaj) i wiecej ludzi zostalo potraktowanych w ten
    sposob. wysylali ludziom nawet inne czesci niz zamowili, np ktos zamowil
    prawy wahacz a dostal lewy. odpowiedz sklepu byla ze moga sprzedac ten
    wlasciwy z jakims rabatem ale tego niewlasciwego nie przyjma :)

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1