eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoproblem z reklamacją › Re: problem z reklamacjš
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news2.icm.edu.pl!opoka.org.pl!news.idn.org.pl!news.sign
    off.com.pl!news.pse.pl!not-for-mail
    From: Andrzej Bursztynski <_...@a...pl>
    Newsgroups: pl.misc.konsumenci,pl.soc.prawo
    Subject: Re: problem z reklamacjš
    Followup-To: pl.misc.konsumenci
    Date: 10 Oct 2005 07:30:09 GMT
    Organization: Polskie Sieci Elektroenergetyczne S.A.
    Lines: 30
    Message-ID: <s...@a...pse.dyster>
    References: <did4fe$med$1@atlantis.news.tpi.pl>
    Reply-To: _...@a...pl
    NNTP-Posting-Host: andy.pse.dyster
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.pse.pl 1128929409 1412 10.5.1.10 (10 Oct 2005 07:30:09 GMT)
    X-Complaints-To: u...@n...pse.pl
    NNTP-Posting-Date: 10 Oct 2005 07:30:09 GMT
    X-Comment-To: rev
    User-Agent: slrn/0.9.7.3 (Linux)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.konsumenci:8750 pl.soc.prawo:333696
    [ ukryj nagłówki ]

    rev wrote:
    > Prosze mi powiedziec po czyjej stonie jest prawo, moge domagac sie od AB
    > pieniedzy, jesli nie w ramach gwarancji to np w ramach renkojmii za
    > niedotrzymanie terminu naprawy, etc...

    Jakbyś jeszcze przytoczył co jest napisane w karcie gwarancyjnej...
    Rękojmia obowiązywała rok, zgodność z umową 2.

    Gwarancję reguluje umowa (karta) gwarancyjna.

    Przede wszystkim - kto udziela gwarancji? Jeśli AB to odsyłanie do sklepu jest
    (o ile tak nie określono w gwarancji) co najmniej dziwne.

    Co stanowi gwarancja w przypadku niemożności zreperowania i/lub wymiany sprzętu?

    > Jesli to ma szanse na pozytywny koniec jestem w stanie nawet załozyc sprawe w
    > sadzie, tylko własnie czy gra warta jest swieczki?

    Jak AB zdecyduje się na Sąd Konsumencki - to pewnie, że warto. A przy takich
    sumach zapewne i do sądu cywilnego warto.
    Udaj się z papierami do Powiatowego Rzecznika Konsumentów albo do oddziału
    Federacji Konsumentów.

    Korespondencja prowadzona mailem jest lepsza niż przez telefon ale zdecydowanie
    wszystkie pisma radzę słać w formie tradycyjnej poleconym _za potwierdzeniem
    odbioru_ (taka żółta karteczka na poczcie).

    --
    Andrzej Bursztynski, My personal opinions are just mine
    -trzy pierwsze litery imienia pierwsza nazwiska małpa i masz adres pocztowy-

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

  • 10.10.05 08:10 rev
  • 10.10.05 08:18 Mark
  • 10.10.05 08:33 rev
  • 10.10.05 13:33 Mark
  • 10.10.05 15:14 rev

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1