  • Data: 2006-07-28 16:50:48
    Temat: Re: problem z pracownikiem
    Od: Johnson <j...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    kam napisał(a):

    > odniosłem wrażenie, że mowa była nie o świadectwie, a o porozumieniu o
    > rozwiązaniu stosunku pracy

    Tyle że nie wiele to zmienia. Taka ugoda i tak byłaby nieważna, gdyż nie
    można się zrzec wynagrodzenia.
    Czyli i tak byłby proces o to czy gość pracował czy nie pracował w tych
    nadgodzinach.
    A i wytłumaczyć się z tego dlaczego coś takiego podpisałem nie byłoby
    trudno: "gdybym się nie zgodził on nie zgodziłby się na porozumienie
    stron i miałbym dyscyplinarne" ;)

    --
    @ Johnson

    --- za treść postu nie odpowiadam