  • Data: 2006-07-29 04:39:41
    Temat: Re: problem z pracownikiem
    Od: Johnson <j...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    NORT napisał(a):
    > tylko takie tłumaczenie żę podpisałem porozumienie bo dostałbym
    > dyscyplinarne to w przypadku tego pracownika to podkopanie sobie samemu
    > dołek przed sądem pracy, byłoby to jednoznaczne z przyznaniem się do jakiś
    > błędów i do tego że to dyscyplinarne należało się co dla mnie jest
    > oczywiście na renkę

    Niekoniecznie, ale to i tak nieważne, gdyż mówimy nie o procesie
    dotyczącym weryfikacji sposobu rozwiązania stosunku pracy bo tego
    procesu by nie było - bo doszło do porozumienia stron. Mówimy o procesie
    o nadgodziny. W procesie o nadgodziny to jakim pracownikiem było powód
    jest bez najmniejszego znaczenia. Nawet jak zasługiwał na 52 kp to i tak
    należą mu się nadgodziny o ile były. A to że był kiepskim pracownikiem
    przemawiałoby wręcz dodatkowo za tym że musiała być jakaś "cena" którą
    zapłacił pracodawcy za rozwiązanie umowy o pracę za porozumieniem stron,
    a "ceną" tą mogło być właśnie to że pracodawca wymusił zrzeczenie się
    należnych pieniędzy.

    --
    @ Johnson

    --- za treść postu nie odpowiadam