eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoproblem z ceramikąRe: problem z ceramiką
  • Data: 2015-05-30 16:29:40
    Temat: Re: problem z ceramiką
    Od: pilocik <p...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 2015-05-30 o 11:43, Gotfryd Smolik news pisze:

    > IMVHO nie. Co innego, jakbyś miał kwit że sprzedawca *uznał wady*.
    > Ale przecież sprzedawca chyba ma prawo zadowolić klienta, wymieniając mu
    > towar "bo mu się towar nie spodobał", prawda?
    > I - skoro nie jest to obowiązek - to nie ma obowiązku zadowalać go za
    > każdym razem.
    > Dla porządku - zupełnie abstrahuję od słuszności podstawy żądania.
    >
    > pzdr, Gotfryd

    Tylko, że wymiana ze względu "towar się nie spodobał" chyba się różni od
    wymiany "towar miał wady" ?

    Przecież na jakiejś podstawie ten towar został wymieniony.
    Na "ładne oczy" ? nie wydaje mi się, ponieważ personel sklepu zrobił
    fotki wad i wysłał do producenta

    No i druga kwestia - zacząłem dyskusję z producentem, nie wiem czy nie
    odpuścić i czy nie skupić się na reklamacji u sprzedawcy, niech on się z
    producenckim laboratorium użera.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1