  • Data: 2015-06-06 14:52:32
    Temat: Re: problem z ceramiką
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sat, 30 May 2015, pilocik wrote:

    > Tylko, że wymiana ze względu "towar się nie spodobał" chyba się różni od
    > wymiany "towar miał wady" ?

    Głównie obowiązkiem.
    Fizycznie się nie różni.
    W szczególności, sprzedawca MOŻE nawet zapłacić za przywiezienie
    "niespodobanego" towaru z powrotem, zakazu nie ma.
    Ale obowiązku też nie.

    > Przecież na jakiejś podstawie ten towar został wymieniony.
    > Na "ładne oczy" ? nie wydaje mi się,

    Wydawanie się nie ma nic do rzeczy.
    Nie ma zakazu? - nie ma. No to trudno podważyć stanowisko sprzedawcy
    że wymienił "po uważaniu".
    Właśnie dlatego zadałem pytanie, czy jest *kwit* na to, że sprzedawca
    *uznał wadę*.
    Bo jak nie uznał, to IMVHO najskuteczniejszą (jego) obroną będzie właśnie
    twierdzenie, że wymienił "bo tak". Ku zadowoleniu klienta, bez żadnego
    innego powodu.

    > ponieważ personel sklepu zrobił fotki
    > wad i wysłał do producenta

    Coś pomyliłem czy to było przy DRUGIEJ próbie wymiany?

    > No i druga kwestia - zacząłem dyskusję z producentem, nie wiem czy nie
    > odpuścić i czy nie skupić się na reklamacji u sprzedawcy, niech on się
    > z producenckim laboratorium użera.

    Ale ja cały czas piszę właśnie o kwesti reklamacji/niereklamacji
    u sprzedawcy :)
    Producenta w ogóle do tego nie mieszałem.

    pzdr, Gotfryd