  • Data: 2008-07-27 05:27:53
    Temat: Re: problem z OC
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    rabar-bar pisze:

    > Użytkownik "*piotr'ek*" <p...@g...pl> napisał w
    > wiadomości news:g6fr7v$gd1$1@inews.gazeta.pl...

    > a dlaczego z firma A?
    > pierwsza polisa byla polisa w firmie B - to ona zostala automatycznie
    > przedluzona
    > dlaczego to TU B ma miec problem?
    > a moze TU A? przeciez tak naprawde zbywca nie powinien zawierac nowej
    > umowy jesli nie wypowiedzial skutecznie w B?
    > Ja jestem jak najbardziej za tokiem rozumowiania Liwiusza
    > i tym bardziej ciekawa jestem praktycznego zakonczenia tej sprawy przez
    > watkotworce

    W praktyce to i A i B będą dochodzić zapłaty. I teraz jak ktoś
    twierdzi, że tylko jedna z nich obowiązuje, to powinien się powołać np.
    na orzeczenie sądu oddalające powództwo o zapłatę jednego z
    ubezpieczycieli na podstawie takich właśnie argumentów. Póki co nie
    czytałem o niczym takim.

    --
    Pozdrawiam,
    Liwiusz