    From: "Janek" <j...@v...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: problem studenta :((( - poprawione
    Date: 13 May 2005 18:13:40 +0200

    > Na każdą decyzję administracyjna służy prawo do odwołania. Odwołujący nie
    > musi wskazywać szczegółów uzasadniających odwołanie. Ważne, żeby z treści
    > pisma (bo to ona decyduje a nie forma) wynikało, że jesteś z decyzji
    > niezadowolony. Dokładne powodu przedstawisz w trakcie rozpatrywania
    > odwołania [ciach]

    Oni sa w Radomiu, a ja w Warszawie. To bede musial do nich potem jezdzic, po
    zlozeniu odwolania ?

    [ciach]

    > IMO fakt otrzymywania stypendium naukowego nie ma nic do rzeczy w sprawach
    > dotyczących przyznawania pomocy socjalnej (na uczelni też są przecież dwa
    > rodzaje stypendium socjalne i naukowe - przyznanie komuś stypendium
    > naukowego nie pozbawia go przecież stypendium socjalnego bo inne w tym
    > względzie obowiązują kryteria przyznawania).
    Wczytalem sie w te ustawy. Nic tam nie pisze o stypendiach. Jest napisane po
    prostu "dochod uwaza sie sume miesiecznych przychodow z miesiaca
    poprzedzajacego zlożenie wniosku ". Czyli stypendia naukowe widocznie sa
    przychodem :/ Glupio zrobione, bo sie ogranicza studentom mozliwosci
    otrzymywania stypendiow naukowych (Uczelnia da, to my zabierzemy..).

    >Tak na marginesie to na Twoim miejscu właśnie byłbym w trakcie
    > czytania ustawy o pomocy społeczne, a zwłaszcza podstawy prawnej decyzji.
    > Odwołuj się koniecznie - nic nie stracisz.

    Odwolam sie na pewno. Przeczytalem to wszystko, ale jest tam tyle odnosnikow,
    pojec, terminow ze pewnie tego dobrze rozumiem. Chyba poszukam prawnika, to
    bede mial pewnosc ze dobrze to odwolanie bedzie sformulowane. Nie chce
    ryzykowac zwracania 3400zl. Nie wiecie ile kosztuje pomoc prawnika w napisaniu
    czegos takiego?

    >[ciach]
    > PS. Napisz później jak to się skończyło

    na 100% napisze