  • Data: 2003-03-11 14:44:34
    Temat: Re: problem spamu
    Od: ".:TOMAS:." <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "BeataP " <s...@N...gazeta.pl> wrote in message
    news:b4k957$oqj$1@inews.gazeta.pl...

    > Popieram HaNkę w 100% i pozwolę sobie podsunąć propozycję. Umieść stronę
    ze
    > swoja ofertą w internecie. To naprawdę proste, wystarczy jakieś darmowe
    > konto i prosty program (może być nawet Word). Zadbaj o dużą ilość słów
    > kluczowych i obecność w większych wyszukiwarkach. Zainteresowani ofertą
    > znajdą Cię sami, zapewniam - i to nie gołosłownie. Firma, w której pracuję
    > (i setki innych) stosuje to proste rozwiązanie i jakoś klienci się
    > zgłaszają, bez tego, żebyśmy się musieli uciekać do spamowania komuś
    > skrzynek.

    hmmm...jestem przeciwko spamowi...ale, nie wrzucajmy wszystkiego do jednego
    worka.

    jesli wysle jednego maila, do firmy x (np. firmy zajmujacej sie
    ksiegowoscia), ktorej adres
    znalazlem w internecie, z pytaniem, czy czasem nie chca usprawnic firmy i
    zakupic programu (do ksiegowania)...to bede spamerem?

    ogolnie w naszym kraju jest tendencja zabijania malej
    przedsiebiorczosci...bo kto sobie pozwoli
    na kampanie reklamowa....teraz ciezko jest oplacic ZUS, podatki a reklama???

    Pani Beata ma podejscie idyllistyczne...czasy sa ciezke..recesja...ciezko
    jest teraz cos sprzedac, a wedlug
    Pani podejscia sami sie ludzie zglosza...jesli tak..to po co reklamuja sie
    firmy...klienci sami przeciez trafia.
    a reklama przeciez dzwignia handlu :))
    powinno sie walczyc ze spamem o tresciach sprzecznych z ogolnie przyjetymi
    normami itd.

    a z tego wynika...ze ustawodawca chce tez dac zarobic poczcie polskiej..

    POZDRAWIAM