  • Data: 2003-03-11 15:42:51
    Temat: Re: problem spamu
    Od: ".:TOMAS:." <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    " jeruba" <j...@N...gazeta.pl> wrote in message
    news:b4ku3t$e6n$1@inews.gazeta.pl...
    > Powiem może banalnie ale mając najlepszy produkt nie sprzedaż go bez
    > marketingu i reklamy.

    racja...to nie gospodarka planowa...ale ciezki kapitalizm, nikt nikomu nic
    nie da...
    samemu trzeba walczyc...

    > ps. moja firma wciska się z usługami do ludzi, musimy dzwonić, chodzić na
    > spotkania i co czy robimy źle, czy jesteśmy nie etyczni, czy jesteśmy
    > przestępcami.

    Jeruba, jestecie pracowici i operatywni....neistety niektorzy chca isc na
    latwize i
    wykasowac konkurencje, bo im sie nei chce zdobywac klienta...ot taka nasza
    polska szabelka...
    po co ma miec ktos lepiej od nas...ale samemu do pracy sie nie wezmiemy

    >Banki się zabijają aby trzymac u nich pieniądze, podwykonawcy też myślą
    jak się wkręcić do współpracy.
    >Gdyby nie ta determinacja nie byłoby miejsc pracy itd itd:)))))
    > ps. miejmy więcej rozwagi i rozsądku oraz dystansu

    racja....zreszta czy rzadu interesuja male firmy? umazaja dlugi nierentownym
    molochom...
    a malej przedsiebiorczosci daja tylko prezenty w postaci podatkow i takiego
    bubla prawnego.

    powinno sie scigac spamerow wysylajacych na prywatne maile a nie na
    firmowe...

    pozdrawiam