  • Data: 2003-03-11 19:12:09
    Temat: Re: problem spamu
    Od: "BeataP " <s...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Tomek.. <t...@p...onet.pl> napisał(a):

    > niech proszę nie wypowiadają
    > się ludzie na temat sprzedaży czy prowadzenia firmy lub metodach
    docierania
    > do klientów.. ludzie którzy nigdy w życiu nie prowadzili własnej firmy, za
    > WŁASNE PIENIĄDZE!!!!! I nawet Ci którzy pracują w dużych firmach na
    > odpowiedzialnych stanowiskach (jeśli nawet obracją w jakielkolwiek formie
    > dużymi pieniędzmi). Twierdzę że nie zielonego macie pojęcia o czym mówi
    > każda osoba pracująca dla siebie, w swojej firnie i za własne
    pieniądze!!!!!

    Ekhm... ponieważ ja też się wypowiedziałam o metodach docierania do
    klientów, to pozwolę sobie dodać, że firma, w której pracuję, jest:
    a) malutka
    b) nie całkiem moja własna, jedynie w połowie (własność męża)
    c) pracujemy w niej z mężem jak najbardziej dla siebie (a jeszcze bardziej
    dla dwójki naszych dzieci)
    d) za jak najbardziej WŁASNE PIENIĄDZE!!!!
    e) więc chyba jakieś tam bladozielone pojęcie mam
    f) a i tak nie wysyłam spamu ;-))))

    > i proszę... oburzeni "pracownicy" i "nie właściciele firm" nie wdawajmy
    się
    > w kolejną, nic nie wnoszącą dyskusję.

    Z pewnością nie zamierzam, to tylko gwoli uściślenia. A swoją drogą, listy
    dyskusyjne mają to do siebie, że swoje 3 grosze wtrąca każdy, kto ma ochotę.
    Takie każdego prawo i prośby czy groźby zazwyczaj niewiele
    dają :-))
    Pozdrawiam ciepło
    BeataP