  • Data: 2003-03-11 13:33:57
    Temat: Re: problem spamu
    Od: gryz0N <g...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    HaNkA ReDhUnTeR napisał:

    > Piszesz ze znajdujesz
    > klientow przez net. Slicznie - ale pewnie na kazde 100 mejli wyslanych przez
    > Ciebie tylko jakis tam maly procent konczy sie finalizacja transakcji. Cala
    > reszta laduje w koszu jako śmieci. Jesli kosztem 100drzew robi sie 100
    > wykalaczek to jest to operacja nieoplacalna, prawda?

    Czy w takim razie powinno sie pozdejmowac wszystkie szyldy reklamowe z
    ulic? Przeciez codziennie widzisz tyle spamu na kazdej ulicy.
    W tym przypadku rowniez np. szyld 'naprawa obuwia - nejlepiej na
    swiecie' mozna potraktowac jako niechciana reklama. 100 osob przejdzie
    obok niej obojetnie, a stopierwsza wejdzie.
    Nie jestem absolutnie za spamowaniem.
    Jednak co innego jest e-mail z reklama na prywatne konto [bez zgody
    wlasciciela konta], a co innego oferta handlowa zlozona firmie.

    Prawdopodobnie mozna 'obejsc' ta ustawe. Wystarczy w naglowku badz
    temacie wpisac 'oferta handlowa'.